جزییات خبر

با انجام مشاوره تغذیه و ارائه خدمات

آغاز به کار کلینیک مشاوره تغذیه در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی

آغاز به کار کلینیک مشاوره تغذیه در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷) ۱۱:۰۳

کلینیک مشاوره تغذیه در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی با تجهیزات کامل جهت انجام مشاوره تغذیه و ارائه خدمات به کارکنان افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ علی حسن زاده، کارشناس امور مشاوره تغذیه پالایشگاه چهارم مجتمع در آیین افتتاح کلینیک مشاوره تغذیه گفت: با توجه به شیوع روزافزون بیمارهای مزمن در سطح جامعه و تاثیر به سزای الگوی تغذیه در پیشگیری و کنترل این نوع بیماری ها، برحسب دستور مدیریت محترم پالایشگاه چهارم، کلینیک مشاوره تغذیه، تجهیز گردید و آماده ارایه خدمات به کارکنان در پالایشگاه چهارم می باشد.

وی در ادامه با اشاره به نحوه انجام مشاوره تغذیه در این مرکز افزود: طی جلسات متعددی که با همت مسئول محترم بهداشت صنعتی مجتمع برگزار گردید، دستورالعمل فرآیند غربالگری و مشاوره تغذیه در سطح مجتمع گاز تدوین گردید که در صورت تصویب و ابلاغ به کلیه پالایشگاهها، کارکنان پس از انجام آزمایشات طب صنعتی و با تشخیص پزشک کلینیک پالایشگاه به کارشناس تغذیه ارجاع داده می شود.

کارشناس امور مشاوره تغذیه پالایشگاه چهارم مجتمع عنوان داشت: در مرکز مشاوره تغذیه پس از تشکیل پرونده و با استفاده از دستگاه آنالیز ترکیب بدن، تراکنش بافتی هر شخص تعیین می گردد و سپس با استفاده از نسخه آزمایشات طب صنعتی، کارشناس تغذیه به ارایه رژیم یا توصیه های غذایی متناسب با هر نفر اقدام می نماید.

حسن زاده در ادامه خاطرنشان کرد: با آغاز به کار این کلینیک در پالایشگاه چهارم، امیدواریم با انجام اقدمات موثر در حوزه سلامتی و تغذیه کارکنان پرتلاش این مجموعه برداشته شود تا بتوانیم در مسیر پویایی و بالندگی گام های بزرگی برداریم.

 
سوم
1
اصلی


مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷) ۱۱:۰۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید