جزییات خبر

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران؛

مجتمع گاز پارس جنوبی در آینده تامین کننده 80 درصد گاز کشور خواهد بود

مجتمع گاز پارس جنوبی در  آینده  تامین کننده 80 درصد گاز کشور خواهد بود
(چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵) ۱۷:۰۹

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران با حضور در آیین تجلیل از بازنشستگان مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: مجتمع عظیم گازی پارس جنوبی در سال‌های آینده تامین کننده‌ی 80 درصد از گاز کشور خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، غلامرضا بهمن‌نیا، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در مراسم جشن پیروزی انقلاب و آیین تجلیل از بازنشستگان مجتمع گاز پارس جنوبی که با حضور مدیران و کارکنان این مجموعه‌ی عظیم برگزار گردید با بیان این مطلب افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی با بهره‌گیری از سرمایه انسانی فداکار و ایثارگر، ماموریت بسیار بزرگی در جهت تامین تولید پایدار گاز برعهده دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مجموعه‌ی عظیم گازی پارس جنوبی به عنوان یکی از مهمترین مراکز تولیدی گاز کشور در آینده، 80 درصد گاز مورد نیاز کشور را تامین خواهد کرد و این مهم وظیفه‌ی بسیار سنگین و خطیری را بر دوش همه‌ی ما می‌گذارد.

دکتر بهمن‌نیا عنوان داشت: از طرف خودم و ستاد شرکت ملی گاز ایران به پاس زحمات شبانه‌روزی متخصصان و کارکنان مجتمع در جهت تولید بسیار خوب و تاب‌آور تشکر و قدردانی می‌کنم.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز با اشاره به تولید ناب و پایدار گفت: تولید ناب و پایداری که در این مجتمع در حال انجام می‌باشد را به عنوان یکی از شاخص‌های بارز  در این مجموعه می‌دانم و همیشه به این مهم می‌بالم و افتخار می‌کنم.

وی گفت: این افتخار شایسته‌ی مجموعه‌ی می‌باشد، که با مدیریت و تدبیر مدیر عامل بسیار پرتلاش و مدیران و کارکنان, این موفقیت‌های بزرگ را رقم زده‌اند.

بهمن‌نیا با اشاره به آغاز دوران بازنشستگی افزود: بازنشستگی در مجتمع گازی پارس جنوبی یک افتخار بزرگ می‌باشد و امیدوارم این افتخار آفرینی‌ها همچنان ادامه داشته باشد.





مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵) ۱۷:۰۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید