جزییات خبر

در ادامه برنامه‌ی حمایت از جنگل های حرا در منطقه؛

کاشت 2 هزار و پانصد اصلحه نهال حرا توسط مدیران و کارکنان پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی

کاشت 2 هزار و پانصد اصلحه نهال حرا توسط مدیران و کارکنان پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶) ۱۰:۵۶

در ادامه برنامه‌ی حمایت از جنگل های حرا توسط مجتمع گاز پارس جنوبی، مدیران و کارکنان پالایشگاه سوم با کاشت بیش از 2 هزارو پانصد نهال حرا، پارک ساحلی شهر بنک از توابع کنگان را احیا نمودند

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، معصومه طبیبی، مسئول حفاظت محیط زیست پالایشگاه سوم در این باره گفت: کارکنان و متخصصان پرتلاش پالایشگاه سوم از سال 90 تاکنون توانسته اند در مساحتی بیش از 82 هزار متر مربع کاشت نهال حرا در سواحل همجوار با پالایشگاه های مجتمع، محیط زیست و جنگل های حرا را احیا نمایند.

طبیبی در ادامه با اشاره به اهداف و برنامه‌های پالایشگاه سوم در امر توسعه جنگل‌های حرا در شهربنک خاطرنشان نمود:خوشبتانه با حمایت مدیران پالایشگاه سوم و همکاری و همت منابع انسانی، مستغلات و محیط زیست این پالایشگاه نخستین گام در جهت احیا جنگل های حرا در شهر بنک برداشته شده است و امیدواریم این روند در سال آینده تداوم بیشتری داشته باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم حفظ و نگهداری و توسعه‌ی فضای سبز و محیط زیست در منطقه‌ی عظیم گاز پارس جنوبی، برنامه‌ی حمایت از جنگل‌های حرا یکی از اهداف بزرگ مجتمع می‌باشد.

طبیبی گفت: این حرکت بزرگ کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی، به عنوان بزرگترین و اصلی ترین حامی جنگل های حرا در منطقه، گامی در مسیر شکوفایی و احیا جنگل های حرا در منطقه خواهد بود.

مجتمع گاز پارس جنوبی از سال 90 پروژه‌ی بزرگ احیای جنگل‌های حرا را در پارک ملی دریایی نای‌بند آغاز و توانسته است در سال 91 از طرف سازمان محیط زیست نشان " شرکت حامی حرا" را دریافت نماید.

2
3
2
1
سوم
1
1
1
1
1
2
4

2
2
2
3
2
1
1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶) ۱۰:۵۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید