جزییات خبر

همسو با پیمان پژوهشی "استقرار نظام مدیریت دارایی های فیزیکی؛

همایش سیستم های دینامیکی "مبانی تفکر سیستمیک و پویایی سیستمها " در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

همایش سیستم های دینامیکی "مبانی تفکر سیستمیک و پویایی سیستمها " در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶) ۰۸:۴۰

در راستای پیمان پژوهشی "استقرار نظام مدیریت دارایی های فیزیکی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی (پایلوت پالایشگاه چهارم)"، همایش یک روزه سیستمهای دینامیکی (مبانی تفکر سیستمیک و پویایی سیستمها)در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ همایش سیستمهای دینامیکی "مبانی تفکر سیستمیک و پویایی سیستمها" با سخنرانی دکتر مشایخی استاد برجسته و پایه گذار دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف و مجری پروژه ملی "استقرار نظام مدیریت دارایی های فیزیکی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی (پایلوت پالایشگاه چهارم)" برگزار گردید.

این نشست با حضور مدیرعامل، مدیر محترم عملیات، مدیران محترم پالایشگاه ها و روئسای واحدهای ستادی مجتمع گاز پارس جنوبی در سالن کنفرانس پالایشگاه اول برگزار گردید.

در این همایش یک روزه، مباحثی در خصوص مبانی تفکر سیستمیک برای شناخت پدیده ها، تئوری ساختمان سیستمها و الگوهای گوناگون تفکر سیستمیک و لزوم بکارگیری آن در افزایش بهره وری و رفع مشکلات ریشه ای در سازمانها مطرح گردید.

دینامیک سیستم ها روشی برای درک رفتارهای یک سامانه پیچیده در طول زمان است. در این روش با تمرکز درون سیستم، تأثیرات غیرخطی و تاخیرهای زمانی در میان (Feedback Loops) بر حلقه های بازخورد متغیرها و همچنین ماهیت انباشتی و یا جریانی متغیرها، به بررسی رفتار یک سیستم میپردازند .با توجه به ماهیت عددی روش دینامیک سیستم ها، این امکان وجود دارد که مدلهای مبتنی بر این روش را با استفاده از رایانه شبیه سازی کرد و با مجموعه پارامترها و متغیرهای مختلف وضعیت سیستم برای یک بازه زمانی در آینده را پیش بینی نمود.

لازم به ذکر است که این نشست، بخشی از برنامه آموزشی و تغییر فرهنگ سازمانی از پروژه پژوهشی "استقرار نظام مدیریت دارایی های فیزیکی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی (پایلوت پالایشگاه چهارم)" است که توسط واحد پژوهش و فناوری مجتمع و با همکاری پالایشگاه چهارم و مدیریت عملیات در دست انجام می باشد.

2
2
3
1
2


(شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶) ۰۸:۴۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید