جزییات خبر

با انجام 3 هزار نفر ساعت کار؛

پایان عملیات انتقال سیگنال‌های پایش کمپرسور هوای قدیم جهت اتصال به سیستم DCSپالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی

پایان عملیات انتقال سیگنال‌های پایش کمپرسور هوای قدیم جهت اتصال به سیستم DCSپالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵) ۱۱:۳۶

با تلاش متخصصان و کارکنان پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی عملیات انتقال سیگنال‌های پایش کمپرسور هوای قدیم جهت اتصال به سیستم DCS با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ، عباس حمیدی رئیس واحدتعمیرات ابزار دقیق پالایشگاه اول با بیان این خبر گفت : پروژه انتقال سیگنال‌های پایش کمپرسور هوای قدیم جهت اتصال به سیستم DCS با همت و تلاش کارشناسان ابزار دقیق با موفقیت به پایان رسید .

وی در ادامه افزود : به منظور بالا بردن سطح ایمنی تولید و کم کردن ریسک توقف ناخواسته کمپرسورهای هوای ( 95101 A,B,C ) ، انتقال 5 سیگنال دما و فشار از هر کمپرسور و یک سیگنال اکسیژن و نقطه شبنم از خشک کننده هوا ((dryerو واحد تولید نیتروژن جهت اتصال به سیستم DCS واحد یوتیلیتی در دستور کار قرار گرفت.

حمیدی خاطر نشان کرد ، این پروژه که می رفت تا به عنوان پیمانی مستقل تعریف و هزینه ای مازاد بر مجموعه تحمیل کند ، با تلاش متخصصان ابزار دقیق به وجود مشکلات اجرایی و عملیاتی با کمترین هزینه تحقق یافت.

وی در ادامه عنوان داشت: این پروژه مهم در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی بر اساس بالاترین سطح استانداردهای فنی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این مقام مسئول گفت: این پروژه مهم که جزء اهداف سالانه پالایشگاه بوده است، در کوتاه‌ترین بازه‌ی زمانی برنامه‌ریزی گردید و در مجموع با 3 هزار نفر ساعت کار اجرا و تکمیل گردید.

عباس حمیدی رئیس واحدتعمیرات ابزار دقیق پالایشگاه اول در پایان از تلاش‌های مهندس سلیمانی و همچنین کارکنان شرکت تکاب صنعت مهر آقایان شهاییان و محمدی که در این پروژه نقش کلیدی ایفا نموده‌اند تشکر و قدردانی نمود.
مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵) ۱۱:۳۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید