جزییات خبر

فرماندار شهرستان دیر در آیین اختتامیه پویش مردمی" کاغذ زباله نیست " مطرح کرد:

پالایشگاه سوم پارس جنوبی گام های موثری در جهت حمایت از انجمن های زیست محیطی در منطقه برداشته است

پالایشگاه سوم پارس جنوبی گام های موثری در جهت حمایت از انجمن های زیست محیطی در منطقه  برداشته است
(سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶) ۱۴:۲۶

فرماندار شهرستان دیر گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی همگام با تولید پایدار گاز، اقدامات بسیار شایسته ای در جهت حمایت از پویش های زیست محیطی برداشته و بستر مناسبی جهت ارتقا سطح محیط زیست در منطقه به وجود آورده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی, حمزه اعتماد، فرماندار شهرستان دیر، در آیین اختتامیه پویش مردمی " کاغذ زباله نیست " که در بخش آبدان از توابع شهرستان دیر برگزار شد افزود: پویش های مردمی در حوزه زیست محیطی نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در منطقه ایفا می کنند و این مهم باید شکوفا شود.

اعتماد در ادامه ی آیین اختتامیه این پویش که به همت پالایشگاه سوم مجتمع و انجمن زیست محیطی پرونگ برگزار شده بود عنوان داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی همگام با تولید پایدار و مستمر فراورش گاز توانسته است حامی سازمان های مردم نهاد زیست محیطی در منطقه باشد.

وی یادآور شد: مدیران مجتمع عظیم گازی کشور خوشبختانه توانستند با برنامه ریزی دقیق و با دانش و توان داخلی جوانان متخصص در این مجتمع, اولین فلر پالایشگاه اول را به طور کامل خاموش نمایند که این حرکت عظیم برای منطقه بسیار ارزشمند می باشد و امیدواریم این حرکت ادامه داشته باشد.

فرماندار شهرستان دیر در ادامه عنوان داشت: انجمن های زیست محیطی باید با برگزاری کلاس های آموزشی در جهت بسترسازی فرهنگ حفاظت از محیط زیست در جامعه تلاش نمایند تا آیندگان نیز بتوانند از منابع طبیعی و محیط زیست استفاده کنند.

اعتماد ادامه داد: در جهت تحقق این مهم باید تمام ظرفیت های موجود را به کار گرفت و در راستای حفظ محیط زیست پیرامونی کوشا باشیم.

در پایان آیین اختتامیه پویش مردمی " کاغذ زباله نیست "، از مدیریت پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان حامی این پویش و حفاظت از محیط زیست در منطقه، تقدیر به عمل آمد.

1
1
10
اصلی


مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶) ۱۴:۲۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید