جزییات خبر

همزمان با فرا رسیدن هفته کار و کارگر:

پیام تبریک مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت آغاز هفته ی کار و کارگر

پیام تبریک مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت آغاز هفته ی کار و کارگر
(پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۱:۱۸

همزمان با فرارسیدن هفته کار و کارگر، احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در پیامی آغاز هفته کار و کارگر را تبریک گفت.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ متن پیام تبریک احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به شرح زیر است:

به نام خدا

رهبر معظم انقلاب مدّظلّه العالی :
" جامعه کارگری بایستی احساس تکریم بکند، احساس احترام بکند، احساس کند که قدر او دانسته می‌شود."

همکاران عزیز و گرامی؛ جهادگران جبهه‌ی کار و تولید

با سلام و شادباش


دوازدهم اردیبهشت، درتقارنی بهاری و آراسته به رویش و شکوفایی، مزیّن به نام شریف "کار و کارگر"، فرصتی مغتنم و ارزنده است تا ضمن یادآوری نقش مهم و اثرگذار ستون‌های اصلی خیمه‌ی تولید و اقتصاد، شیوه‌ی تکریم و روایت قدرشناسی پیامبر گرامی اسلام(ص) از منزلت و مرتبه‌ی شریف کارگران را بازخوانی‌ کنیم و بوسه‌ی مبارک رسول رحمت و مهربانی را بر دست‌های تلاشگر کارگر، شایسته‌ترین الگوی تجلیل و افتخارآمیزترین نماد احترام به کرامت و جایگاه رفیع این قشر معزّز و زحمتکش بدانیم.

این‌جانب، روزخجسته و مبارک کارگر، نماد تلاش و خوداتکایی در مسیر پیشرفت و توسعه را به همه‌ی کارگران جهادگر و صبور در حوزه‌ی صنعت گازکشور،‌‌ به ‌ویژه شما تلاشگران و نقش‌آفرینان عرصه‌ی کار و تولید در شرکت سرفراز مجتمع گاز پارس جنوبی، تبریک و تهنیت می‌گویم و با تقدیر از عزم استوار و تلاش مستمر شما، توفیق روزافزون همگان را از خداوند متّعال مسئلت می‌نمایم.

امید است بشارت همدلی و هم‌افزایی مجموعه خدمتگزاران عرصه‌ی کار و تولید در این مجتمع پویا و بالنده در سال زیبنده به شعار"جهش تولید با مشارکت مردم"، نویدبخش افق‌های روشن‌تر و موفقیت‌های بیشتر در مسیر توسعه و دستیابی به چشم اندازهای موعود باشد.

احمد باهوش
مدیرعامل

(پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۱:۱۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید