جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تاکید کرد:

مجتمع گاز پارس جنوبی به ارتقا جایگاه ورزش کارکنان و فرزندان کارکنان توجه ویژه ای دارد

مجتمع گاز پارس جنوبی به ارتقا جایگاه ورزش کارکنان و فرزندان کارکنان توجه ویژه ای دارد
(چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱) ۱۶:۴۳

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در مراسم اعزام کاروان دختران زیر 17 سال مجتمع گاز پارس جنوبی به المپیاد شرکت ملی گاز ایران گفت: توجه به امر ورزش و تلاش بر توسعه آن در مجتمع گاز پارس جنوبی به یک ضرورت مهم تبدیل شده است.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ احمد باهوش صبح امروز ( 27 مهرماه ) در مراسم اعزام کاروان دختران ورزشکار زیر 17 سال مجتمع گاز پارس جنوبی به مسابقات المپیاد شرکت ملی گاز ایران، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی بیان کرد: شما فرزندان ورزشکار از افتخارات مجتمع گاز پارس جنوبی هستید و امید داریم در کنار دانش، تحصیل و علم در امر ورزش و میدان های مهم اخلاقی و قهرمانی نیز خوش بدرخشید.

باهوش در جمع کاروان اعزامی دختران زیر 17 سال کارکنان مجتمع به مسابقات المپیاد شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: حفظ سلامت کارکنان و خانواده کارکنان یکی از موضوعات اصلی و مهم در مجتمع گاز پارس جنوبی به شمار می رود، پرورش نیروی جسمانی، تقویت روحیه سالم در افراد خانواده کارکنان معظم مجتمع ، توسعه و تعمیم ورزش و هماهنگ ساختن فعالیت‌های ورزشی و تفریحات سالم و همچنین ایجاد و توسعه مراکز ورزشی در شهرک مسکونی مجتمع گاز پارس جنوبی توجه ویژه ای خواهد شد و امیدواریم روز به روز شاهد شکوفایی فرزندان و کارکنان فرزندان در این میدان های مهم ورزشی باشیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: ورزش، جزو ضروری‌ترین مسائل زندگی است و این هفته فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی در این حوزه می باشد، یکی از نتایج مفید ورزش بر روی شخصیت افراد، افزایش اعتماد به نفس است و فرد ورزشکار هم در محیط کار و هم در محیط خانواده فردی فعال و کوشا است که می‌تواند موجب رشد و شکوه باشد.

وی ادامه داد: مجتمع گاز پارس جنوبی همواره به ارتقا جایگاه ورزش در بین کارکنان و خانواده کارکنان توجه ویژه ای دارد، با هدف توسعه ورزش همگانی،تیمی و انفرادی به‌منظور ارتقای سطح سلامت و تندرستی کارکنان و خانواده‎‎های آنان امر ورزش در اولویت قراردارد و با همفکری و همکاری سازنده در آینده‌ای نزدیک در مجتمع معظم گاز پارس جنوبی شاهد دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی باشیم.

در ادامه ی این مراسم، حمید افشاری، مسئول خدمات ورزش مجتمع گاز پارس جنوبی گزارشی از تیم ورزشی دختران زیر 17 سال کارکنان مجتمع و رشته های اعزامی در این دوره از مسابقات ارائه دادند.

افشاری در ادامه گفت: فرزندان دختر زیر 17 سال مجتمع گاز پارس جنوبی به تعداد 74 نفر ورزشکار به سرپرستی سرکار خانم فروغیان در این دوره از مسابقات در رشته های شنا، تنیس روی میز، بدمینتون، والیبال، شطرنج، ژیمیناستیک و بسکتبال حضور دارند.

 

افشاری  با اشاره به اهمیت امر ورزش در سطح مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: امیدواریم تیم اعزامی فرزندان دختر زیر 17 سال مجتمع گاز پارس جنوبی که از تاریخ 27 مهرماه لغایت 30 مهرماه در این دوره از مسابقات بتوانند با موفقیت و کسب مقام های خوش بدرخشند.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱) ۱۶:۴۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید