جزییات خبر

رئیس تعمیرات پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد:

بهره‌‌مندی بیش از 90 درصدی در بخش تعمیرات دستگاه‌های ثابت پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی از کالاهای ایرانی

بهره‌‌مندی بیش از 90 درصدی در بخش تعمیرات دستگاه‌های ثابت پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی از کالاهای ایرانی
(چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱) ۱۳:۱۸

رئیس تعمیرات پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی از خودکفایی بیش از 90 درصدی در تامین تجهیزات و قطعات دستگاه‌های ثابت در این پالایشگاه خبر داد و گفت: استفاده از کالاهای داخلی از اولویت‌های پالایشگاه نهم مجتمع است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، هومان صادقی گفت: نام‌گذاری سال جاری با عنوان " تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" از سوی مقام معظم رهبری، فرصت مغتنمی را برای واحد تعمیرات مکانیک پالایشگاه نهم به‌منظور حمایت مضاعف از شرکت‌های ساخت قطعات و تجهیزات داخل و دانش‌بنیان فراهم آورده است.

وی با بیان اینکه در عملیات تعمیرات اساسی امسال با تکیه بر دانش، تعهد و تخصص سازندگان داخلی موفق به خودکفایی بیش از 90 درصدی در تامین تجهیزات و قطعات دستگاه‌های ثابت مورد نیاز در تاسیسات پالایشگاه شده‌ایم، اظهار کرد: در بازه زمانی تعمیرات اساسی امسال پالایشگاه نهم، 256 قطعه ولو نو در اندازه و کلاس های مختلف، 7 هزار و 383 قطعه از گسکت در اندازه های مختلف و 2 هزار و827 مورد پیج و مهره در اندازه‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است.

رئیس تعمیرات پالایشگاه نهم در ادامه تاکید کرد: در بخش تعمیرات برق و ابزار دقیق پالایشگاه نهم نیز استفاده حداکثری از محصولات داخلی در دستور کار قرار گرفته و تمام برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات پیشگیرانه در این دو بخش کاملا انجام شده است.

به گفته‌ی صادقی، صنعت عظیم نفت وگاز کشور با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های قابل توجه خود و با حمایت قابل توجه از شرکت‌های ساخت قطعات و تجهیزات داخلی و شرکت‌های دانش بیان و با سرعت بخشیدن به فعالیت‌های نوسازی تأسیسات گام مؤثری در بهبود کسب‌وکار داخلی و رونق بازار کالاهای ایرانی بردارد.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

رسانه جدید

 

(چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱) ۱۳:۱۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید