جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد:

نوآوری و اهمیت به ارزش نماز یک وظیفه ی اصلی ست

نوآوری و اهمیت به ارزش نماز یک وظیفه ی اصلی ست
(سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱) ۱۸:۱۰

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست با مشاور وزیر نفت در امور قرانی و اقامه نماز گفت: پیاده سازی فرایض دینی و اقامه نماز از اساسی ترین روش های مطمئن برای تامین سلامت یک سازمان است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ احمد باهوش در ادامه بیان کرد: در هر کاری و هرجایی که مسوول هستیم و هر جایگاهی که داریم نباید از نماز، دین و معنویت غفلت کنیم و باید این فرهنگ‌ بزرگ اسلامی را بین کارکنان جاری و گسترش دهیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این نشست ادامه داد: در محیط های کاری دعوت به نماز خود نوعی عبادت است و چنانچه فرهنگ واقعی نماز نهادینه شود و این فضا پررنگ تر شود؛ طبیعتا فضای غفلت از بین خواهد رفت.

باهوش اقامه نماز را زیباترین، عمیق ترین و ساده ترین نوع رابطه انسان با خدا دانست و افزود، سفارش همه انبیا و بندگان شایسته خدا اقامه نماز اول بوده و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی با اقامه ی نماز اول وقت به عنوان یک الگو در این مسیر قرار دارند.

وی گفت: باهمت و تلاش شما عزیزان روحانی، برای نواوری و اهمیت به پیاده سازی مسائل دینی و نماز و پیوند آن با منابع انسانی کارامد و پرتلاش غفلت نکنیم و تمام تلاش خود را در این مسیر الهی بکار خواهیم گرفت.

(سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱) ۱۸:۱۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید