جزییات خبر

با انجام مهندسی معکوس؛

بزودی خودکفایی در ساخت حساس ترین و حیاتی ترین تجهیز پالایشگاهی در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی

بزودی خودکفایی در ساخت حساس ترین و حیاتی ترین تجهیز پالایشگاهی در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷) ۱۰:۰۵

بزودی خودکفایی در ساخت حساس ترین و حیاتی ترین تجهیز پالایشگاهی به دست متخصصان و کارکنان پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی محقق می گردد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، عملیات مهندسی معکوس پمپ های آمین در کارگاه مرکزی پالایشگاه نهم پارس جنوبی با موفقیت پایان یافت.

مهدی زنده بودی رئیس تعمیرات پالایشگاه نهم پارس جنوبی با اعلام این خبر گفت: در راستای خودکفایی و قطع وابستگی ها از یک سو، و از سوی دیگر جلوگیری از خروج ارز از کشور و افزایش بهره وری و تولید گاز، حساس ترین و حیاتی ترین پمپ پالایشگاهی یعنی پمپ آمین توسط متخصصان داخلی تحت مهندسی معکوس قرار گرفت و با موفقیت به اتمام رسید.

زنده بودی در ادامه عنوان داشت: در حال حاظر تعداد 12 عدد از آن در این پالایشگاه وجود دارد.

وی با بیان اینکه پمپ های آمین نقش اساسی در تولید دارند اظهار داشت: اگر هر ردیف گازی پالایشگاه نهم به دلیل توقف این پمپ ها از مدار تولید خارج شوند روزانه حدود 150 میلیارد ریال ضرر مالی خواهیم داشت.

رئیس تعمیرات پالایشگاه نهم پارس جنوبی تاکید کرد و گفت: در نتیجه تعمیرات و در سرویس قرار گرفتن این پمپ در کمترین زمان ممکن می تواند مانع از هدر رفت سرمایه ملی گردد.

مهدی زنده بودی خاطرنشان شد: طبق چشم انداز پیش رو به حول و قوه الهی و با اتکا به توانمندی همکاران ما در مجموعه مجتمع گاز پارس جنوبی و شرکت های ایرانی، امید می رود علاوه بر اکتساب دانش فنی ساخت آن، بتوانیم گامی موثر در حمایت از کالای ایرانی برداشته باشیم.


1
1
مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷) ۱۰:۰۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید