جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی:

در آینده ی نزدیک، منابع و مراکز تولیدی شهرستان های همجوارمورد شناسایی قرار خواهد گرفت

در آینده ی نزدیک، منابع و مراکز تولیدی شهرستان های همجوارمورد شناسایی قرار خواهد گرفت
(چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷) ۱۱:۳۲

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در جلسه ی هفتگی تولید که با حضور فرماندار شهرستان عسلویه برگزار شد گفت: در آینده نزدیک، تمامی منابع و مراکز تولیدی منطقه در بخش های مختلف که مورد نیاز پالایشگاههای مجتمع می باشد مورد شناسایی و در دستور کار ویژه قرار خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ هادی هاشم زاده فرهنگ، مدیر عامل مجتمع در جلسه ی هفتگی تولید که با حضور عبدالنبی یوسفی، فرماندار شهرستان عسلویه برگزار گردید عنوان داشت: مدیران و کارکنان مجتمع همواره با تمام تلاش در مسیر رونق اقتصادی کشور گام برمی دارند.

فرهنگ عنوان داشت: امروز با حضور فرماندار پرتلاش شهرستان عسلویه در جمع کارکنان مجتمع، موجبات دلگرمی بیشتری برای متخصصان و کارکنان مجتمع فراهم شده است .

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای سخنان فرماندار عسلویه مبنی بر توجه ویژه به مسئولیت های اجتماعی گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی در چند محور مختلف، سعی دارد مسئولیت های اجتماعی را پیاده سازی نماید.

وی گفت: امضاء تفاهم نامه ی همکاری با سازمان فنی و حرفه ایی استان بوشهر در راستای توانمندسازی نیروهای پیمانکاری و شاغل در مجتمع گاز پارس جنوبی می باشد و موجبات رشد و شکوفایی مراکز فنی و حرفه ای در شهرستان های همجوار را فراهم می آورد.

مهندس فرهنگ ادامه داد: در مجموعه ی بازرگانی نیز شناسایی همه منابع و مراکز تولیدی منطقه ( شهرستان های همجوار) در بخش های مختلف که مورد نیاز پالایشگاههای مجتمع می باشد در دستور کار ویژه قرار داده شده است و انشالله تمامی نیازمندی های خود را بتوانیم از محل مراکز تولیدی شهرستان های عسلویه، کنگان، جم و دیر تامین نمائیم و با این رویکرد بتوانیم به بخش های تولیدی منطقه کمک ویژه کرده باشیم.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه به همکاری با مراکز مردم نهاد و مراکز فرهنگی نیز اشاره نمود و خاطرنشان کرد: در حال حاضر روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی با ایجاد رابطه ی مناسب و سازنده با مراکز فرهنگی شهرستان های همجوار، سعی در بهبود روابط دارد و امیدواریم این مهم در کوتاه ترین بازه زمانی محقق شود.

فرهنگ، به سیاست جدید وزارت نفت در حوزه برون سپاری پالایشگاه های جدید مجتمع اشاره نمود و گفت: به طور کلی اعتقاد داریم که این رویکرد برون سپاری در میان مدت برکات خود را روی جامعه ی پیرامونی نشان خواهد داد و با استقرار شرکت های توانمند در منطقه، وضعیت اقتصادی مردم رونق خواهد یافت و انشالله منشاء اثرات بسیاری خواهد بود.

هادی هاشم زاده فرهنگ، مدیر عامل مجتمع در ادامه گفت: امیدواریم امروز با حضور فرماندار مردمی، محبوب و پرتلاش شهرستان عسلویه در جمع فرزندان حوزه صنعت بتوانیم بدون کوچکترین دغدغه و با امنیت کامل در راستای سربلندی و عزت کشور گام برداریم.

وی گفت: این اطمینان خاطر را نیز از طرف خودم و همه ی مدیران پالایشگاهی و ستادی به شما خواهد داد که در حوزه ی اشتغال تا موقعی که ظرفیت در شهرستان های همجوار وجود دارد به هیچ وجه به منابع غیر بومی مراجعه نداشته باشیم و از تمام ظرفیت های شهرستانهای همجوار استفاده گردد.








مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷) ۱۱:۳۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید