جزییات خبر

به میزبانی مجتمع گاز پارس جنوبی؛

سومین نشست روئسای منابع انسانی شرکت های پالایشی گاز کشور برگزار شد

سومین نشست روئسای منابع انسانی شرکت های پالایشی گاز کشور برگزار شد
(چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷) ۰۸:۴۵

سومین نشست روئسای منابع انسانی شرکت های پالایشی گاز کشور به میزبانی مجتمع گاز پارس جنوبی و با حضور روئسای منابع انسانی و همچنین کارکنان تامین نیروی انسانی شرکت ملی گاز ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ در سومین نشست روئسای منابع انسانی شرکت های پالایشی گاز کشور که به میزبانی مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد به مواردی از قبیل مشکلات نیروهای شاغل در بخش پیمانکاری، قرارداد مستقیم و ... مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست که مجید سعیدی، رئیس امور هماهنگی و پشتیبانی مدیریت هماهنگ و نظارت بر تولید نیز حضور داشت، چالش های پیش رو برای نیروهای شاغل در بخش پیمانکاری، صلاحیت حرفه ای نیروهای پیمانکاری و آموزش های لازم، بهسازی امور و آموزش های لازم بیان و مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه محمد رضا بابایی، مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی، در خصوص محدودیت های جذب نیروی انسانی و لزوم کمبود های نیروی انسانی برای راه اندازی فازهای جدید پارس جنوبی مواردی را مطرح نمود.

بابایی در این نشست به فعالیت نیروهای پیمانکار و ضرورت رویکرد تخصصی به فعالیت های آنها با تاکید بر اجرای طرح نظام صلاحیت حرفه ایی پیمانکاران تاکید ویژه نمود.

در ادامه ی سومین نشست روئسای منابع انسانی شرکت های پالایشی گاز کشور، وهب محمدی، سرپرست برنامه ریزی طرح و برنامه ریزی نیروی انسانی مجتمع عنوان داشت: چالش های کمبود نیروی انسانی در بخش های مختلف، یکی از موارد مهم می باشد که مسئولین باید به این امر توجه ویژه داشته باشند.

در ادامه این نشست؛ بهزاد خوشنود، مسئول برنامه ریزی و اجرای آموزش مجتمع نیز در راستای مسئولیت های اجتماعی و همچنین مسئولیت های مدنی در قبال صیانت از نیروهای پیمانکار و اهمیت آموزش و توانمند سازی این نیروهای پیمانکاری در صنعت راهبردی شرکت ملی گاز مواردی را مورد بحث و گفتگو قرار داد.



1
1
1
1
1
1
1
1
1
1

1
1
1
1
1
1



مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷) ۰۸:۴۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید