جزییات خبر

رئیس خدمات رفاهی مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد:

نوسازی مجموعه‌های اقامتی مجتمع گاز پارس جنوبی تا سال 1400

نوسازی مجموعه‌های اقامتی مجتمع گاز پارس جنوبی تا سال 1400
(یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷) ۰۸:۲۷

رئیس خدمات رفاهی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تمامی مجموعه‌های اقامتی مجتمع گاز پارس جنوبی تا سال 1400 نوسازی می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حسین زبیری، رئیس خدمات رفاهی مجتمع گاز پارس جنوبی یکی از مهم‌ترین اقدامات این شرکت در راستای افزایش سطح رضایت کارکنان را برگزاری تورهای سیاحتی و تفریحی عنوان کرد و گفت: در سال جاری دو تور سرعین و تبریز با میزان رضایت‌مندی 88 و 98 درصدی برگزار شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مهمترین سرمایه شرکت نیروی انسانی آن است، گفت:در حال حاضر مجتمع برنامه‌های منظمی در راستای کیفی‌سازی و بهبود اقامتگاه‌های کارکنان دارد.

زبیری افزود: در همین راستا یک پروژه جامع نوسازی و بهسازی برای کمپ شیرینو تعریف شده که در سال جاری اجرایی خواهد شد.

وی اظهار داشت: با توجه به برنامه های صورت گرفته، بخش‌هایی از کمپ‌ها نیاز به تعمیرات دارند که بازسازی و تجهیز این کمپ‌ها باید در قالب یک نظام مدون تعریف شود و پیوسته در جریان باشد.

به گفته زبیری؛ هم‌اکنون شرح کار نوسازی کمپ بید خون در قالب یک برنامه 12 ماهه تعریف شده و به‌زودی عملیات پیمان سپاری برای بازسازی آغاز می‌شود.

همچنین با توجه به روند استهلاک استراحتگاههای خلیج فارس و زاگرس برنامه بازسازی این کمپ ها نیز به زودی طبق برنامه ریزی به زودی در مرحله ی اقدام قرار خواهد گرفت.

حسین زبیری، رئیس خدمات رفاهی مجتمع گاز پارس جنوبی در پایان عنوان داشت: مجموعه‌های اقامتی شیرینو و بیدخون مجتمع گاز پارس جنوبی باید تا سال 1400 نوسازی شده باشند.

مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷) ۰۸:۲۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید