جزییات خبر

سرپرست مدیریت پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی:

کارکنان صنعت نفت و گاز نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند

کارکنان صنعت نفت و گاز نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند
(چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵) ۱۶:۳۵

سرپرست مدیریت پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: کارکنان صنعت نفت و گاز کشور با اقدامات شایسته و بسیار تاثیرگذار در ایام سرنوشت ساز پیروزی انقلاب اسلامی، نقش موثری در این پیروزی بزرگ ایفا نمودند.


به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمد شفیع موذنی، سرپرست مدیریت پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور در جشن" فجر انقلاب" که به همت بسیج پایگاه امام حسین علیه‌السلام این پالایشگاه برگزار شده بود افزود: کارکنان پرتلاش صنعت نفت و گاز با اقدامات شایسته و تاثیر گذار خود در اوایل شکل‌گیری انقلاب، سرنوشت‌ساز بودند و با گذشت زمان ابعاد این حرکت عظیم نمایان شد.

وی با درخشش متخصصان و کارکنان عرصه‌ی اقتصادی کشور افزود: تاریخ صنعت نفت و گاز کشور همواره با حماسه و افتخار عجین بوده و این درخشش اکنون با تولید پایدار گاز در پالایشگاه‌های مجتمع عظیم گازی کشور تبلور یافته است.

وی با بیان پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی ( ره) خاطرنشان کرد: این نهضت بزرگ با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) رژیم ستم‌شاهی را سرنگون کرد و حکومت اسلامی را برقرار نمود.

موذنی یادآور شد: پس از پیروزی تاریخی انقلاب اسلامی متخصصان و کارکنان پرتلاش صنعت گاز کشور با توان و تخصص بالا کشور را در مسیر سربلندی و عزت قرار دادند.

این مقام مسئول با بیان توان نقش‌آفرینی کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در خدمت به کشور خاطرنشان کرد: کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی با تکیه بر خودباوری ، ایمان و توان داخلی و با بهره‌‌مندی از سیاست اقتصاد مقاومتی به خوداتکایی کامل در زمینه‌ی ساخت قطعات و تجهیزات دست یافته‌اند.

در ادامه‌ی این جشن بزرگ، هنرمند توانمند استان بوشهر حسن شجاعی با اجرای شاد و متنوع طنز و تقلید صدا حاضرین را به شور و شادی فرا خواند.

در پایان آیین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به نفرات برتر شرکت کننده در مسابقات اجرا شده با اهدا هدایایی تقدیر به عمل آمد.




مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵) ۱۶:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید