جزییات خبر

همسو با مدیریت نوین HSE :

انجام فرآیند ارزیابی 360 درجه عملکرد کارکنان واحد HSE پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی

انجام فرآیند ارزیابی 360 درجه عملکرد کارکنان واحد HSE پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷) ۰۹:۰۸

فرآیند ارزیابی 360 درجه عملکرد کارکنان رسمی واحد HSE و پدافند غیر عامل پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمود محمدی رئیس HSE و پدافند غیر عامل پالایشگاه نهم گفت: در این فرایند علاوه بر سرپرستان، کارکنان و حتی خود نفر ارزیابی شونده نیز به عملکرد خودش ارزش گذاری می نماید.

وی در ادامه عنوان داشت: پس از جمع آوری پرسش نامه ها اطلاعات و نمرات در سیستم و برنامه طراحی شده ثبت می شود.

این مقام مسئول افزود: بر اساس نتایج حاصله که به وسیله نرم افزار به دست می آید می توان به شایستگی حرفه ای ، شایستگی عمومی و مدیریت و رهبری شخص پی برد.

رئیس HSE و پدافند غیر عامل پالایشگاه نهم تصریح کرد: اولین و مهمترین هدف، آگاه ساختن کارکنان از نحوه کار کردن، انجام دادن وظایف و مسئولیتها و رفتارهای آنان از زبان خرد جمعی می باشد.

محمود محمدی ادامه داد: تشخیص نیازهای آموزشی کارکنان، ایجاد یک نظام منطقی تشویق و تنبیه، ایجاد شیوه صحیح نقل و انتقالات و ترفیعات، تهیه طرحهای پرداخت بر اساس بهره وری، طراحی صحیح مشاغل، تقویت نظام ارتباطی میان مدیران و کارکنان در سازمان از جمله اهداف دیگر این طرح ارزشیابی می باشد.

وی در پایان گفت: دامنه کاربرد این روش برای پرسنل رسمی ایمنی، بهداشت ، محیط زیست و پدافند غیر عامل پالایشگاه نهم می باشدکه در صورت دریافت بازخوردهای موفق و مناسب قـــابلیت کاربرد برای ارزیابی تمامی پرسنل پالایشگاه یا در صورت صلاحدید های مدیریتی مجتمع را دارا می باشد.

1
1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷) ۰۹:۰۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید