جزییات خبر

با فرا رسیدن ایام شهادت امام حسین علیه السلام و اصحاب باوفایش

ویژه برنامه های مجتمع گاز پارس جنوبی در ماه محرم تشریح شد

ویژه برنامه های مجتمع گاز پارس جنوبی در ماه محرم تشریح شد
(سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷) ۰۸:۵۲

رئیس روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن گرامی‌داشت فرا رسیدن ماه محرم، ایام سوگواری شهادت حضرت امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش به تشریح اهم برنامه های فرهنگی ویژه این ایام سراسر حزن و اندوه پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حسن نوروزی، رئیس روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و برپایی مراسمات محوری عزاداری امام حسین علیه السلام و اصحاب باوفایش گفت: قیام عاشورا و حرکت تاریخی امام حسین علیه السلام، بزرگترین فداکاری و از جان گذشتگی ها را به انسان ها آموخت.

وی در ادامه عنوان داشت: ویژه برنامه های محوری دهه ی اول ماه محرم در مجتمع گاز پارس جنوبی با هدف نهادینه کردن فرهنگ عظیم عاشورایی اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: دعوت از مبلغان دینی و مداحان جهت حضور در تمامی پالایشگاه های مجتمع در دهه‌ی محرم، از برنامه های ایام سوگواری سید و سالار شهیدان می باشد.

نوروزی در ادامه با اشاره به گردهمایی عزاداران حسینی در مجتمع خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین برنامه های دهه‌ی محرم در سطح مجتمع عظیم گازی کشور، گردهمایی عزاداران حسینی در روز هفتم ماه محرم ( دوشنبه 26 شهریور ماه ) ساعت 9:00 در نمازخانه ی مرکزی ستاد با حضور عزاداران و شیفتگان امام حسین علیه السلام، همراه با مراسم سینه زنی سنتی (بوشهری) و با نوای سنج و دمام زنی برگزار می گردد.

رئیس روابط عمومی مجتمع در ادامه افزود: حضور مبلغه‌ى دینی ویژه بانوان به مدت 10 روز در پالایشگاه‌های مجتمع و استراحتگاه شیرینو یکی دیگر از برنامه های این ایام سراسر حزن و اندوه می باشد.

وی یادآور شد: قرائت دعای پرفیض زیارت عاشورا در نمازخانه ی ساختمان ستاد و پالایشگاه های مجتمع با حضور کارکنان مجتمع و مداحان اهل بیت یکی دیگر از برنامه های دهه ی محرم می باشد.

این مقام مسئول افزود: مراسم سخنرانی ائمه جماعات مجتمع بعد از اقامه ی نماز ظهر و عصر و شب از ساعت 21:00 در نمازخانه پالایشگاه ها و استراحتگاه های مسکونی با حضور مداحان کشوری و استانی از ویژه برنامه های ایام دهه ی محرم در مجتمع گاز پارس جنوبی می باشد.

نوروزی با اشاره به قیام امام حسین علیه السلام بیان کرد: قیام امام حسین (ع) منبعی الهام بخش، برای به ثمر رساندن حق و عدالت بود و این حرکت و قیام امام حسین در طول تاریخ همواره ماندگار خواهد بود و راه سعادت و عزت انسان ها را در پی دارد.

مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷) ۰۸:۵۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید