جزییات خبر

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی

ضرورت بر انجام رویکرد سیستمی، مبتنی بر تفکر راهبردی در مجتمع گاز پارس جنوبی

ضرورت بر انجام  رویکرد سیستمی، مبتنی بر  تفکر راهبردی در مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲۷ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۳:۱۳

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در جلسه ی اختتامیه ممیزی خارجی سیستم های مدیریت یکپارچه در مجتمع گفت: پیاده سازی یک رویکرد سیستمی، مبتنی بر یک تفکر راهبردی در مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی یک اصل و ضرورت است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس؛ هادی هاشم زاده فرهنگ در جلسه س اختتامیه ی ممیزی سیستم های مدیریت ضمن تشکر از اعضای تیم ممیزی و مدیران و کارکنان مجتمع در انجام این فرآیند مهم گفت: اکنون فرآیند یادگیری در مجتمع در حال شکل گیری می باشد و در این مسیر مهم هر آنچه که حاصل می شود بخش قابل توجه ی از این موفقیت مرهون دقت نظر وتلاش مجدانه در ارزیابی مجتمع و همچنین اهتمام و اعتماد قلبی و همراهی فرآگیری در بین کارکنان و مدیران می باشد.

وی در ادامه افزود: اکنون در یک صنعتی حضور داریم که سرمایه ی ملی محسوب می گردد و مجتمع گاز پارس جنوبی به این عظمت که بالغ بر 15 هزار نفر در آن شاغل هستند و سهم بسیار بزرگ 75 درصدی تامین انرژی کشور را برعهده دارد، ضرورت بر انجام یک رویکرد سیستمی، مبتنی بر یک تفکر راهبردی را نیازمند است.

مهندس فرهنگ در ادامه افزود: ساز و کارهایی که برای ادامه مسیر در این مجتمع وجود دارد تا اندازه ی زیادی تمامی این ساز و کارها تنظیم شده و صحیح می باشند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم این سرمایه عظیم ملی را به دقت و با استفاده از رویکرد سیستمی که قطعا تمامی شما مدیران و کارکنان پرتلاش سهم زیادی در آن دارید، بتوانیم به درستی راهبری نموده و با اثربخشی مطلوب گام برداریم .

مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲۷ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۳:۱۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید