جزییات خبر

همسو با ارتقاء سطح ایمنی

نصب هزار و 500 سنسور آشکارساز گازهای قابل اشتعال و سمی در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی

نصب هزار و 500 سنسور آشکارساز گازهای قابل اشتعال و سمی در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷) ۰۸:۲۹

با همت و تلاش متخصصان و کارکنان پرتلاش، هزار و 500 سنسور آشکارساز گازهای قابل اشتعال و سمی در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای ارتقاء سطح ایمنی نصب گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، در راستای ارتقای سطح ایمنی و پدافند غیرعامل بیش از هزار و500 سنسور گاز در پالایشگاه نهم پارس جنوبی نصب و راه اندازی شد.

محمود محمدی رئیس HSE و پدافند غیر عامل پالایشگاه نهم با بیان اینکه کارویژه این سنسورها آشکار سازی گازهای قابل اشتعال و سمی است اظهار داشت: با توجه به ماهییت ریسک انتشار گاز و پیامدهای ناشی از آن مهمترین دغدغه مدیریت پالایشگاه نصب این سنسورها بود.

وی افزود: با توجه به تنوع ساختار تجهیزات، عدم کارایی، عدم تولید و پیشتیبانی سنسورهای قبلی از سوی تولید کنندگان، تعویض و نصب سنسور های جدید در دستور کار قرار گرفته شد.

رئیس HSE و پدافند غیر عامل پالایشگاه نهم تصریح کرد: حدود 538 سنسور (IRGD) ، 793 سنسور (H2S) و 223 سنسور ( BGD ) نصب و تعویض شد.

محمدی در ادامه همت ابزارقیق پلایشگاه را در مدیریت و اجرای این مهم قدر نهاد و امید بر آن داشت که با اجرای شدن آن هدف استراتژیک ارتقاء سطح ایمنی و پدافند غیر عامل به نمایش ظهور در آمده است.

 


مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷) ۰۸:۲۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید