جزییات خبر

با تلاش متخصصان واحد فناوری و ارتباطات پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی؛

سامانه کنترل تردد درب ورودی سایت صنعتی فازهای 4 و 5 مجتمع گاز پارس جنوبی بهینه سازی و بهبود یافت

سامانه کنترل تردد درب ورودی سایت صنعتی فازهای 4 و 5 مجتمع گاز پارس جنوبی بهینه سازی و بهبود یافت
(دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶) ۰۹:۳۴

واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی، عملیات بهینه سازی سامانه کنترل تردد درب ورودی سایت صنعتی را سامان بخشید و جهت بهره برداری به واحد HSE پالایشگاه سوم واگذار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمد کریم امیری، رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پالایشگاه سوم، با اعلام این خبر گفت: عملیات بهینه سازی سامانه درب ورودی صنعتی بیش از 30 روز با تلاش همکاران واحد ICT به سرانجام رسید که قبل از آن عملیات ساختمانی توسط واحد مهندسی به اتمام رسیده بود و در حال حاضر توسط همکاران واحد HSE پالایشگاه سوم در حال بهره برداری می باشد.

وی در ادامه عنوان داشت: پایش و نظارت واحد HSE بر ترددهای مجاز به سایت صنعتی و داشتن آمار دقیق از نفرات حاضر درسایت بصورت مستقیم به استفاده از سرویس سامانه کنترل تردد درب ورودی سایت صنعتی بستگی داردکه عملیات توسعه این امر مهم، با احداث ساختمان و پارکینگ برای این منظور ، نصب مجدد و جابجایی کل تجهیزات و زیرساختهای سامانه کنترل تردد ACS به ساختمان جدید ، افزودن گیتهای جدید ورودی ، افزودن چراغ راهنما جهت اعلام ورود مجاز خودرو ها به انجام رسید.

امیری خاطرنشان کرد: در همین راستا با آموزش پرسنل مرتبط و برنامه ریزی عملیات تعمیرات پیشگیرانه برای این سیستم، و با ایجاد بستر نظارت تصویری این محل، عملکردی کارا و قابل قبول را به ارمغان آورده است.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه کارکنان واحد مخابرات مسئولیت مستقیم انجام کار را به عهده داشته است، تأکید کرد: سرویس کامل این سامانه قسمتهای مختلفی را در بر داشت که مجموعا در بازه زمانی بیش از یک ماه انجام گرفت.

به گفته ی وی، در به ثمر نشستن این پروژه علاوه بر همکاران واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات پالایشگاه سوم، مسئولین و همکاران واحدهایمهندسی و HSE پالایشگاه سوم نیز همکاری بسیار زیاد و موثری داشتند که عدم همراهی آن واحدها ، این مهم در این بازه زمانی و با این کیفیت به پایان نمی رسید.

رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پالایشگاه سوم در پایان از حمایت های مدیریت پالایشگاه سوم و واحدهای عملیاتی که در به ثمر نشستن این پروژه تلاش های فراوان انجام دادند قدردانی کرد.

 
1
2
اصلی
1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶) ۰۹:۳۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید