جزییات خبر

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد:

اجرای طرح اقماری دو به دو در پیمان های جامانده از این طرح با جدیت دنبال می کنیم

اجرای طرح اقماری دو به دو در پیمان های جامانده از این طرح با جدیت دنبال می کنیم
(پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۳:۱۰

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با استفاده از تمام ظرفیت ها در جهت رفع مسائل و مشکلات طرح اقماری دو به دو در بسیاری از پیمان ها تا حصول نتیجه نهایی دنبال خواهیم کرد.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ احمد باهوش؛ مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی، در آیین روز جهانی کار و کارگر گفت: امروز با تلاش، مجاهدت و کار جهادی کارگران بزرگترین مجتمع گازی کشور از پله های پیشرفت و اقتدار بالا رفته ایم و در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" بهترین دستاوردها را در سراسر پالایشگاه های پارس جنوبی به ثبت خواهیم رساند.

باهوش در ادامه بیان کرد: مهارت افزایی، دانش افزایی و پیاده سازی آموزش های لازم در سطح کارگران به پیشرفت و ثبت اقدامات نوآورانه کمک بسیار بزرگی خواهد گفت.

وی به نقش و جایگاه والای کارگر در دین اسلام و همچنین ایران اسلامی اشاره نمود و اظهار کرد: پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی "ص" طبق روایات بر دستان پینه بسته کارگر بوسه می زد و نگاه اسلام به کارگر یک نگاه بسیار بزرگ و ارزشمند است و همه مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت تحقق و رفع مشکلات کارگران حرکت می کنند.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره ادامه داد: تلاش های زیادی در پالایشگاه های سیزده گانه مجتمع در جهت حل و فصل مشکلات و مرتفع نمودن مسائل کارگران عزیز صورت گرفته و آنچه در حوزه اختیارات و وظایف قانونی مجتمع گاز پارس جنوبی می باشد انجام گرفته و تلاش مدیران ادامه خواهد داشت.

باهوش ادامه داد: مسائل و مواردی هستند که فرا سازمانی و رده ی رسیدگی در سطح وزارت نفت می باشد و یکی از همین موارد مهم و بازر، همین طرح طبقه بندی می باشد که فراتر از سطح وزارتخانه و وابسته به سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور می باشد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: یکی دیگر از موارد مهم که کارگران عزیز این مجموعه به صورت ویژه آن را دنبال می کنند موضوع دو هفته کار و دو هفته استراحت می باشد که این موضوع توسط مدیران مجتمع به صورت مستمر پیگیر و در جهت حل و فصل این موضوع هستیم، تا جایی که توانسته ایم و ظرفیت نیروی انسانی به مدیران مجتمع اجازه داده،‌ این مهم از شهرک جم تا پالایشگاه های سیزده گانه پیاده سازی و اجرایی شده است.

وی در این باره ادامه داد: بسیاری از پیمان ها می باشد که با جدیت در تلاش هستیم موضوع اقماری دو هفته کار و دو هفته استراحت در این پیمان ها نیز به سرانجام برسد، از قبیل پیمان های خدمات دفتری، رستوران‌، بازرگانی. باهوش افزود: موضوع طرح طبقه بندی نیز با تلاش ها و پیگیری های شبانه روزی و مستمر مدیریت محترم منابع انسانی مجتمع انجام می‌شود و امید داریم این موضوع نیز به زودی حل شود.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۳:۱۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید