جزییات خبر

ابلاغ اسناد تیپ همسان پیمان های ۹ گانه در پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی

ابلاغ اسناد تیپ همسان پیمان های ۹ گانه در پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۵:۵۲

محمود پولادیان رئیس امور حقوقی و پیمانها و عضو اصلی هیات مدیره مجتمع گاز پارس جنوبی از ابلاغ تیپ همسان پیمان های ۹ گانه در مجتمع گاز پارس جنوبی از سوی مهندس باهوش به عنوان مدیرعامل محترم مجتمع خبر داد .


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمود پولادیان، در این باره بیان کرد: با توجه به ابلاغ ساختار جدید سازمانی مجتمع و اصلاح رویکرد شیوه پیمان سپاری، اسناد تیپ همسان پیمان های ۹ گانه در پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی ابلاغ شد.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به مصوبه هیات مدیره مجتمع گاز پارس جنوبی و در جهت ایجاد وحدت رویه و بهره مندی از الگوی یکسان پیمان سپاری در سطح پالایشگاه ای ۱۳ گانه پارس جنوبی، شفاف سازی، رفع انحصار و کاهش مشکلات اجرایی در پیمان های تجمیعی و برون سپاری، رقابت پذیری و ارتقاء نظارت بر اجرای قراردادها و افزایش کنترهای داخلی، اجرای پیشنهادات مراجع محترم نظارتی و تحکیم اصول حاکمیت شرکتی با دستور مدیرعامل محترم کارگروه پیمان های تفکیکی با محوریت امور حقوقی و پیمان ها تشکیل گردید.

پولادیان ادامه داد: در همین ارتباط کارگروه های فرعی تشکیل و اسناد تیپ پیمان های تفکیکی ۹ گانه در قالب جلسات فشرده و متعدد کارشناسی و مدیریتی جمعبندی و نهایی شد.

به گفته ی رئیس امور حقوقی و پیمانها و عضو اصلی هیات مدیره مجتمع گاز پارس جنوبی؛ اسناد تیپ پیمان ها پس از تصویب در کمیسیون مناقصات پیمانها در ستاد مجتمع گاز از طریق مدیرعامل محترم جهت اجرا ابلاغ گردید.

بنا به این گزارش، این اقدام ارزشمند با شروع بکار و هدایت سکان مجتمع گاز پارس جنوبی توسط احمد باهوش، به عنوان مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در دستور کار مستقیم قرار گرفت و خوشبختانه با زحمات، تلاش و پیگیری های مستمر و ارزشمند مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اکنون به ثمر نشسته است.
(دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۵:۵۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید