آرشیو اخبار - 25 اردیبهشت 1402

[۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

"برنامه‌ریزی منسجم همسو با توسعه بازاریابی معکوس، شناسایی شرکت‌های سازنده جدید و ایجاد فضای رقابتی در بازار" اهداف مهم مجتمع گاز پارس جنوبی در بیست و هفتمین نمایشگاه صنعت نفت

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: برنامه‌ریزی منسجم مجتمع گاز پارس جنوبی در خصوص توسعه بازاریابی معکوس برای شناسایی شرکت‌های سازنده جدید جهت رفع نیازهای عملیاتی مجتمع و ایجاد فضای رقابتی در بازار یکی از اهداف مهم در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خواهد بود.
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۸:۰۶
صفحه ۱ از ۳