جزییات خبر

با هدف پایبندی به مسئولیت اجتماعی و پیشبرد اهداف زیست محیطی؛

عملیات پیاده سازی "پروژه گام سبز" در راستای توسعه فضای سبز پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی کلید خورد

عملیات پیاده سازی "پروژه گام سبز" در راستای توسعه فضای سبز پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی کلید خورد
(سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶) ۱۰:۱۰

کارکنان و متخصصان پرتلاش پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی همگام با تولید مستمر و پایدار گاز، عملیات پیاده سازی پروژه” گام سبز" را همسو با توسعه فضای سبز اجرا نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مهرداد عبدی، سرپرست مدیریت پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: هدف از اجرای این پروژه مهم، پایبندی به مسئولیت های اجتماعی و پیشبرد اهداف زیست محیطی در پالایشگاه اول مجتمع می باشد.

وی در ادامه افزود: در مراسم افتتاح این پروژه با حضور رئیس محترم اداره حفاظت محیط زیست عسلویه، رئیس محترم محیط زیست ستاد، روسای محترم واحدهای مهندسی، تعمیرات، بهره برداری، مستغلات، منابع انسانی، امور مالی، HSE و ... برگزار شد.

عبدی با اشاره به دستاورد مهم در این طرح افزود: تعامل با ذینفعان دورن سازمانی و برون سازمانی و ایجاد بستری مناسب جهت افزایش رضایتمندی کارکنان، ارتقاء روحیه همکاری و همدلی در مجموعه واحدهای پالایشگاه به عنوان دستاورد عظیم این طرح می باشد.

به گفته ی عبدی، پیاده سازی طرح های موازی با هدف بهبود مستمر محیط زیست در پالایشگاه اول به عنوان سند افتخار این مجموعه است.

در ادامه مهدی شاهسونی، سرپرست HSE پالایشگاه اول عنوان داشت: تفکر اولیه پیاده سازی پروژه" گام سبز" را هم راستا با پروژه "مسیر سبز "(عسلویه – جم) را مربوط به ارتقاء و گسترش فضای سبز براساس پایبندی به ماده 19 قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا (مصوب 3/2/1374) می باشد.

این مقام مسئول گفت: بر اساس آن مجتمع های صنعتی و نیروگاه ها و واحدهای تولیدی مکلفند حداقل 10 درصد از فضای شهرک ها و یا مجموعه فضای تخصیص داده شده جهت احداث واحدهای تولیدی و خدماتی را به ایجاد فضای سبز و مشجر و کشت درختان مناسب منطقه اختصاص دهند.

شاهسونی در ادامه عنوان داشت: در همین راستا پالایشگاه اول در طی سالهای جاری در جهت رشد و ارتقاء سرانه فضای سبز در داخل فنس پالایشگاه و همچنین توسعه طرح درختان حرا و دستیابی به این هدف به همت کلیه همکاران این مجموعه تلاش ویژه ای نموده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش همکاران و همراهان محیط زیست در کلیه واحدهای پالایشگاه اول، اعلام نمود که پروژه "گام سبز" در فضایی به وسعت تقریبی1500 مترمربع و با کاشت 200 اصله نهال پیاده سازی خواهد شد که امید است این اقدام زیست محیطی گامی موثر در بهبود شرایط منطقه باشد.

1
2
1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶) ۱۰:۱۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید