جزییات خبر

رئیس تعمیرات پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی؛

ثبت دستاوردهای بزرگ در سال جاری ماحصل تلاش شبانه روزی کارکنان و متخصصان پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی

ثبت دستاوردهای بزرگ در سال جاری ماحصل تلاش شبانه روزی کارکنان و متخصصان پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶) ۱۱:۴۵

رئیس تعمیرات فازهای 7،6 و 8 پارس جنوبی گفت: در سال جاری متخصصان و کارکنان پرتلاش پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی دستاوردهای بسیار مهم و عظیمی را به ثبت برسانند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مهدى علیپور لیلى، رئیس تعمیرات پالایشگاه چهارم در مراسم آیین تجلیل از متخصصان و مهندسان پالایشگاه چهارم گفت: اکنون متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی با تلاش شبانه روزی توانسته اند موجبات شکوفایی اقتصاد کشور را فراهم آورند.

علیپور در ادامه با اشاره به اقدامات مهم و اساسی سال اخیر در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: دستاورد مهم کاهش شاخص فلرینگ در دو سال گذشته را یکی از افتخارات عظیم پالایشگاه چهارم می باشد که با تلاش تمامی واحد های پالایشگاه محقق شده است.

رئیس تیم اجرایى پروژه استقرار نظام مدیریت داراییهاى فیزیکى در پالایشگاه چهارم از اقدامات صورت گرفته و مشارکت تمامى افراد در شش ماه اخیر در این پروژه تشکر کرد و این پروژه را نمونه موفقى براى مشارکت و تمرین کار تیمى همه واحدها دانست و اظهار کرد: امیدواریم فضای همفکرى و همگرایى و با هم بودن در مجتمع روز به روز شکوفاتر و همواره این موارد بیش از پیش جارى گردد.

وی در ادامه گفت: تجربه اندوزى،کسب مهارت،یادگیرى مستمر،بروز رسانى خود با فناورى و تکنولوژی روز،مشارکت در کارهاى گروهى،حضور فعال در فراگیرى آموزش (با توجه به اینکه اداره آموزش پالایشگاه در سطح مجتمع بینظیر هست و همواره در جهت ارتقا گام بر مى دارد و این فرصت خوبى براى کارکنان این پالایشگاه هست) و مشارکت در سیستم نظام پیشنهادات با ارائه پیشنهادهاى وزین و با کیفیت را از الزامات یک سازمان بسوى تعالى دانست.

این مقام مسئول در پایان از تمامى دست اندرکاران برگزارى این مراسم و واحدهاى منابع انسانى و روابط عمومى تقدیر و تشکر کرد.

2
1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶) ۱۱:۴۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید