جزییات خبر

با قهرمانی تیم فوتسال نوجوانان مجتمع گاز پارس جنوبی در مسابقات استانی؛

تیم فوتسال نوجوانان مجتمع گاز پارس جنوبی با اقتدار به مسابقات کشوری راه یافت

تیم فوتسال نوجوانان مجتمع گاز پارس جنوبی با اقتدار به مسابقات کشوری راه یافت
(شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶) ۱۲:۲۶

تیم فوتسال نوجوانان مجتمع گاز پارس جنوبی در دیدار نهایی موفق شد در پایان یک دیدار نزدیک و جذاب که با تساوی ٢ بر ٢ در پایان وقت های قانونی همراه بود با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل تیم آیندگان خورموج به عنوان قهرمانی دست یابد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مسابقات انتخابی فوتسال نوجوانان استان بوشهر در مرحله حذفی در شهر دوراهک از توابع شهرستان دیر برگزار شدر و تیم فوتسال نوجوانان مجتمع گاز پارس جنوبی با کسب عنوان قهرمانی خوش درخشید.

در این مرحله تیم فوتسال نوجوانان مجتمع گاز پارس جنوبی که توانسته بود در مرحله گروهی به عنوان سرگروه به مرحله حذفی راه یابد در اولین بازی این مرحله با نتیجه پر گل 5 بر 2 تیم اتحاد بردخون را مغلوب کند و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.

در مرحله نیمه پایانی تیم فوتسال نوجوانان مجتمع به مصاف تیم افق برازجان رفت که در پایان با نتیجه 1 بر 0 این تیم را شکست داد .

این تیم جهت کسب مقام قهرمانی رو در روی تیم آیندگان خورموج قرار گرفت که در مسابقه پایانی با درخشش تیم خورموج را مغلوب نمود و به مقام قهرمانی فوتسال نوجوانان استان دست یافت و راهی مسابقات کشوری شد.

این موفقیت عظیم با تلاش های رئیس خدمات ورزش مجتمع گاز ، مدیرعامل باشگاه مجتمع گاز پارس جنوبی حمید افشاری ، رئیس هیات فوتبال مجتمع گاز پارس جنوبی ستار اعتصامی و اسدی مقدم و عزیزی و سرپرست تیم آقای هاشمی به ثمر نشسته است.

مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶) ۱۲:۲۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید