جزییات خبر

با انجام مراحل پایانی راه‌اندازی پروژه خشکی فاز 19 پارس جنوبی،

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی تقدیر نمود

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی تقدیر نمود
(سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵) ۱۷:۲۳

با انجام مراحل پایانی عملیات راه‌‌اندازی پروژه خشکی طرح توسعه‌ فاز 19 پارس جنوبی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از حضور نیروهای مجرب مجتمع گاز پارس جنوبی در کسب این موفقیت عظیم، تقدیر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمد مشکین فام، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس در خصوص حضور نیروهای متخصص و پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی در انجام عملیات راه‌اندازی پروژه خشکی فاز 19 پارس جنوبی و ثبت رکوردهای مناسب، تقدیر به عمل آورد.

متن کامل تقدیرنامه به شرح ذیل می‌باشد.

جناب آقای مهندس حسنی

مدیرعامل محترم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی

موضوع: تقدیر از همکاران شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در طرح توسعه‌ فاز 19 پارس جنوبی

باسلام و احترام

عطف به بند 12 صورتجلسه منضم به نامه شماره 2 ب ک 255-95 ( نامه پیوست) مورخ 08/01/95 مبنی بر درخواست این شرکت در خصوص حضور نیروهای مجرب آن شرکت در مراحل راه‌اندازی پروژه خشکی طرح توسعه فاز 19 در قالب انعقاد قرارداد با پیمانکار راه‌انداز پالایشگاه فاز 19، به استحضار می‌رساند، حضور همکاران SPGC در این پالایشگاه، اثر بخشی به‌سزایی در تحقق اهداف طرح داشته و شاهد راه‌اندازی واحدهای مختلف فرآیندی در زمان قابل قبول و ثبت رکوردهای مناسب در زمینه راه‌اندازی و بهره‌برداری ایمن و پایدار بوده است.

لذا بدینوسیله از جنابعالی و کارکنان محترم آن شرکت مستقر در طرح توسعه فاز 19 که منشاء خدمات ارزنده و موثر بوده‌اند تشکر و قدردانی نموده و امید است با ایجاد بستر مناسب امکان همکاری متقابل جهت ادامه این تعامل سازنده فراهم گردد.

محمد مشکین فام

مدیرعامل

چهار  

مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵) ۱۷:۲۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید