جزییات خبر

با عضویت کارکنان رسمی و پیمانکاری در فاز 12 پارس جنوبی؛

تعاونی مصرف و مسکن کارکنان در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی راه اندازی شد

تعاونی مصرف و مسکن کارکنان در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی راه اندازی شد
(یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶) ۱۳:۱۸

با عضویت کارکنان رسمی و پیمانکاری در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی، تعاونی مصرف و مسکن کارکنان در این پالایشگاه با تاسیس گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، سید محمد مهدی هاشمی سرپرست مدیریت پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست تشکیل و تاسیس تعاونی مصرف و مسکن کارکنان پالایشگاه نهم گفت: با تشکیل و تاسیس تعاونی مصرف و مسکن کارکنان در پالایشگاه نهم، امیدواریم خدمات بسیار شایسته و گام های موثر و ماندگاری از راه اندازی این طرح محقق شود.

هاشمی در ادامه افزود: در راستای تحقق هدفهای تعاونی و با عنایت به اصول عمومی همیاری و تعاون که در فرهنگ اسلامی، ریشه ای پای برجا و پیشینه‌ای دیرینه دارد، شاهد گام های استوار کارکنان باشیم که همدلانه برای رشد و توسعه فرهنگ تعاونی و گسترش روحیه مشارکت جو و مشارکت پذیر ، فعالانه دست بهم داده اند.

وی عنوان داشت: در راستای طرح جدید وزارت نفت مبنی بر حذف اقماری کاری، پالایشگاه نهم نیز در این امر پیش قدم می باشد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: حذف طرح اقماری کاری موجب افزایش رونق مناطق پیرامون صنعت و همچنین تبدیل تعامل به جای تقابل خواهد شد.

مدیر پالایشگاه نهم افزود: برای اجرای این طرح مهم باید زیرساخت ها و تمهیداتی مناسب لحاظ گردد تا کارکنان رسمی و پیمانکاری برای سکونت در این مناطق دچار مشکل نشوند.

هاشمی با بیان اینکه تشکیل تعاونی مصرف و مسکن کارکنان پالایشگاه نهم می تواند گامی مثبت جهت حذف اقماری کاری باشد گفت: امیدواریم کارکنان پرتلاش با تمایل به توسعه و ترویج این مهم نقش آفرین باشند تا در صورت سکونت با کمترین چالش مواجه شوند.

1






مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶) ۱۳:۱۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید