جزییات خبر

با تبدیل دانش و فناوری در تجاری سازی در حوزه ساخت داخل؛

پروژه نرم افزاری پایش کنترل به لحظه رایانش ابری کل حیات یک قطعه در محیط های پالایشگاهی در مجتمع گاز پارس جنوبی رونمایی شد

پروژه نرم افزاری پایش کنترل به لحظه رایانش ابری کل حیات یک قطعه در محیط های پالایشگاهی در مجتمع گاز پارس جنوبی رونمایی شد
(چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶) ۰۸:۳۵

همسو با دانش و فناوری در حوزه ساخت داخل، از پروژه نرم افزاری پایش کنترل به لحظه رایانش ابری کل حیات یک قطعه در محیط پالایشگاهی در مجتمع گاز پارس جنوبی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ جواد سهیلی؛ سرپرست مدیریت بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: این دستاورد عظیم ماحصل جلسات متعدد هم اندیشی کارشناسان فنی و بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی و شرکت بارون از سازندگان داخلی محقق شده است.

سهیلی عنوان داشت: نرم افزار پایش کنترل به لحظه رایانش ابری کل حیات یک قطعه در محیط های پالایشگاهی توسط شرکت فوق تجاری سازی شده و توسعه یافته است.

سرپرست مدیریت بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: کلیه اطلاعات مربوط به یک قطعه ساخته شده در داخل کشور بصورت رایانش ابری و با سهولت بسیار بالا در هر محل که به اینترنت دسترسی باشد در اختیار کاربر قرار می گیرد و با ابزارهای از قبیل اپلیکیشن تلفن همراه و کامپیوتر شخصی مورد استفاده قرار دارد.

این مقام مسئول خاطرنشان ساخت: دامنه کاری این نرم افزار برای مدیریت ارشد سازمان و مدیران و کارشناسان فنی در حوزه های مختلف بازرگانی از قبیل: سفارشات، عقد قرارداد، کنترل بهبودی و در حوزه ای عملیاتی نظیر بازرسی های فنی، ساخت و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

این پروژه، در محل مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور مدیران، روئسا و کارشناسان مجتمع گاز پارس جنوبی و اعضاء هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت و مدیران شرکت بارون رونمایی گردید.

1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶) ۰۸:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید