جزییات خبر

در راستای ترویج فرهنگ نماز؛

نمازخانه پست برق شماره دو نیروگاه بعثت به همت کمیته اقامه نماز مجتمع گاز پارس جنوبی افتتاح شد

نمازخانه پست برق شماره دو نیروگاه بعثت به همت کمیته اقامه نماز مجتمع گاز پارس جنوبی افتتاح شد
(سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶) ۰۸:۰۳

دبیر شورای اقامه نماز و مسئول امور روحانیون مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: همسو با ترویج فرهنگ نماز و گسترش این فریضه الهی، نمازخانه پست برق شماره 2 نیروگاه بعثت با مساعدت رئیس کمیته اقامه نماز پالایشگاه چهارم به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حجت السلام و المسلمین علیرضا توانا، دبیر شورای اقامه نماز و مسئول امور روحانیون مجتمع در آیین افتتاح این نمازخانه گفت: نماز والاترین نشان عبودیت، صیقل دهنده روح و تعالی بخش جسم و جان انسانهاست. این فریضه الهی راهنمای صراط مستقیم است و ترویج فرهنگ نماز می تواند جوامع را به سوی کمال رهنمون سازد .

حجت السلام والمسلمین توانا در ادامه عنوان داشت: ترویج و توسعه فرهنگ نماز می بایست سر لوحه کلیه امور قرار گیرد که ستاد اقامه نماز در مجتمع معظم گاز پارس جنوبی در این امر اهتمام جدی دارد و امیدواریم در این مسیر بتوانیم گام های موثری را برداریم.

دبیر شورای اقامه نماز و مسئول امور روحانیون در مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: اکنون با بهره برداری از نمازخانه پست برق شماره دو نیروگاه بعثت، حرکتی عظیم در مسیر توسعه و گسترش فرهنگ نماز محقق شده است و کارکنان پرتلاش مستقر در نیروگاه برق همگام با کار و فعالیت اقتصادی به مسائل معنوی و فریضه ی واجب نماز بیشتر می پردازند.

توانا در پایان از حمایت ها و مساعدت رئیس کمیته ی اقامه نماز پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی، مهندس سالاری و پیگیری های دبیر کمیته آقای تاجیک تشکر وقدردانی نمود.




مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶) ۰۸:۰۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید