جزییات خبر

رئیس واحد آموزش پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی:

اولین دوره آموزشی ارتینگ و صاعقه گیرها در فاز 12 مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

اولین دوره آموزشی ارتینگ و صاعقه گیرها در فاز 12 مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶) ۱۵:۲۳

اولین دوره از کلاس های آموزشی ارتینگ و صاعقه گیرها با هدف آشنایی بیشتر متخصصان و کارکنان با موضوعات مختلف در حوزه ارتینگ در پالایشگاه نهم برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ علی اسدی، رئیس اداره آموزش پالایشگاه نهم در این باره گفت: دوره آموزشی ارتینگ و صاعقه گیرها با حضور متخصصان و کارکنان پالایشگاه نهم به مدت 2 روز در محل سالن آموزش پالایشگاه نهم برگزار شد.

اسدی، رئیس اداره آموزش پالایشگاه نهم گفت: این دوره با هدف آشنایی با سیستم ارتینگ و صاعقه گیرها به مدت 2 روز در ساختمان آموزش فاز 12 برگزار شد.

وی افزود: در این کلاس 34 نفر از همکاران واحدهای تعمیرات برق، مخابرات و فناوری اطلاعات پالایشگاه نهم، ستاد و سایر پالایشگاهها حضور داشتند.

این مقام مسئول عنوان داشت: موارد مختلفی مثل آشنایی با STAGEهای مسی، محاسبه مقاومت و تعداد چاه ارت و مواد کاهنده مقاومت چاه، آشنایی با استانداردهای ارت و سیستمهای مختلف ارتینگ، نحوه ارت کردن ادوات ابزار دقیق ،تحلیل و بررسی ارت نامطلوب و اثرات آن بر روی تجهیزات، شبکه بندی چاههای ارت، آشنایی با تجهیزات ارسترها و غیره آموزش داده شد.

وی در پایان با اشاره به ادامه دوره های مختلف در این حوزه گفت: علیرضا نوری به عنوان مربی با سابقه و فوق لیسانس مهندسی برق از موسسه بهسازی صنایع در این دوره موارد آموزشی را به کارکنان انتقال داد.
(دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶) ۱۵:۲۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید