جزییات خبر

همسو با الگوهای رفتاری و سبک مدیریتی؛

جلسات شرح و تفسیر نهج البلاغه در مجتمع گاز پارس جنوبی به زودی آغاز خواهد شد

جلسات شرح و تفسیر نهج البلاغه در مجتمع گاز پارس جنوبی به زودی آغاز خواهد شد
(چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶) ۱۳:۳۴

حجت السلام والمسلمین علی رضایی، عضو کمیته فرهنگی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: جلسات شرح و تفسیر نهج البلاغه از روز شنبه، 10 دیماه بین نماز ظهر و عصر در نمازخانه ساختمان ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حجت السلام والمسلمین رضایی، عضو کمیته فرهنگی مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره گفت: آغاز جلسات شرح و تفسیر نامه‌ها، خطبه‌ها و حکمت‌هایی از نهج‌البلاغه، برای اولین بار در مجتمع گاز پارس جنوبی و سطح شرکت ملی گاز، گامی بسیار ارزشمند همسو با الگوهای رفتاری و سبک مدیریتی خواهد بود.

وی با اشاره به جلسات بسیار گهر بار تفسیر قرآن در بین نمازهای ظهر و عصر در مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: خوشبختانه در دو سال و شش ماه گذشته به صورت مستمر، با برگزاری جلسات معنوی تفسیر قرآن کریم در جهت بهره مندی از فرامین و دستورات الهی موفقیت های بسیارعظیمی در مجتمع حاصل شد.

حجت السلام والمسلمین رضایی عنوان داشت: اکنون با توجه به موفقیت های گذشته، جلسات شرح و تفسیر نامه‌ها، خطبه‌ها و حکمت‌هایی از نهج‌البلاغه از هفته آینده و با حضور مدیران و کارکنان مجتمع در نمازخانه ساختمان ستاد، هر روز بین نمازهای ظهر و عصر برگزار می گردد.

وی گفت: امیدواریم با نگاهی نو به اندیشه های امام علی علیه السلام و کتاب پر حکمت نهج البلاغه، جامعه و سازمانی پویا و نظام مدیریتی بسیار قوی داشته باشیم.

رضایی یادآور شد: اکنون هر چه بیشتر خود را به حکمت و اندیشه های امام علی علیه السلام نزدیک نماییم فواید آن را در سبک زندگی و محیط کار احساس خواهیم کرد.
حجت السلام والمسلمین رضایی، عضو کمیته فرهنگی مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: امیدواریم آغاز این حرکت شایسته موجبات خیر و برکت برای همه مدیران و کارکنان و باعث شکوفایی رونق اقتصادی در مجتمع گاز پارس جنوبی باشد.




مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶) ۱۳:۳۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید