جزییات خبر

رئیس بازرسی و کنترل فنی شرکت ملی گاز ایران؛

اجرای دقیق بازرسی فنی در بخش برق موجب افزایش تولید مستمر و پایدار گاز در مجتمع گاز پارس جنوبی

اجرای دقیق بازرسی فنی در بخش برق موجب افزایش تولید مستمر و پایدار گاز در مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶) ۱۲:۱۴

رئیس بازرسی و کنترل فنی شرکت ملی گاز ایران در سومین نشست تخصصی بازرسان فنی برق شرکت های تابعه به میزبانی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد گفت: انجام رسالت بازرسی فنی در بخش های مختلف برق، ابزار دقیق، ارتباطات و فناوری اطلاعات در تمام سطوح عملیاتی در اولویت اول قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مسعود زردویان، رئیس بازرسی و کنترل فنی شرکت ملی گاز ایران بیان کرد: با اجرای دقیق موارد بازرسی فنی در بخش های مختلف برق در پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی، تولید پایدار و مستمر گاز را به همراه داشته است.

وی در همین راستا عنوان داشت: رعایت ملاحضات دقیق استانداردی و دستوالعمل های بازرسی فنی در بخش برق را با اولویت بازرسی فنی از سیستم زمین، حفاظت در برابر صاعقه، سیستم رله و همچنین بازرسی از تجهیزات ضد انفجار را کمک بسیار شایانی در کاهش توقف ناشی از حوادث برقی و پایداری در تولید برشمرد.

زردویان در ادامه عنوان داشت: به منظور بررسی و تحلیل، گزارشی دقیق و کامل از مهم ترین حوادث اخیر در حوزه برق در این نشست ارائه گردید.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در ادامه ی این نشست ضمن بحث و بررسی موارد مهم با حضور کارشناسان، صاحب نظران از شرکت نفت و گاز پارس، پژوهشگاه نیرو وابسته به وزارت نیرو، نمایندگان شرکت های دانش بنیان از دانشگاه امیر کبیر، واحدهای تعمیرات برق ستاد و پالایشگاه های مجتمع و نمایندگان بازرسی فنی شرکت های تابعه، راهکارهای لازم و ضروری در حوزه بازرسی برق ارائه گردید.

در ادامه سومین نشست تخصصی بازرسان فنی برق شرکت های تابعه به میزبانی مجتمع گاز پارس جنوبی، از نیروگاه بعثت پارس جنوبی و مراکز پست های برقی اصلی و پشتیبان در مجتمع عظیم گازی کشور بازدید به عمل آمد.

1




مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶) ۱۲:۱۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید