جزییات خبر

رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی گاز ایران؛

اقدامات بسیار شایسته ی همسو با صدور مجوز کار و کنترل های لازم در مجتمع گاز پارس جنوبی انجام شده است

اقدامات بسیار شایسته ی همسو با صدور مجوز کار و کنترل های لازم در مجتمع گاز پارس جنوبی انجام شده است
(دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶) ۱۵:۴۶

رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی گاز ایران در چهارمین جلسه کار گروه تخصصی بازنکری مجموع مقررات صدور پروانه های کار شرکت ملی گاز گفت: شرح وظایف، انواع پروانه های کار و مکمل های آن از مهمترین موضوعات مورد بحث می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، علیرضا شکوهیان در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از میزبانی شایسته مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: این جلسه از اهمیت بسیار بالایی در راستای انجام کار ایمن و کاهش حوادث در مناطق صنعتی و غیر صنعتی حوزه شرکت ملی گاز قرار دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی و شرایط بسیار خاص در بزرگترین مجتمع گازی کشور، خوشبختانه تمامی موارد در این حوزه به خوبی رعایت و انجام شده است.

شکوهیان گفت: اقدامات شایسته و خوبی در راستای صدور مجوز کار و کنترل های لازم در مجتمع گاز پارس جنوبی محقق شده است و امیدواریم این اقدامات بسیار شایسته در پالایشگاه های جدید مجتمع نیز انجام گردد.

رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: اهمیت حضور فعال و مستمر تمامی اعضاء کار گروه در جلسات و پیگیری و اقدام موارد مطرح شده تا جلسه بعدی در اولویت اصلی قرار دارد.

وی در پایان گفت: رعایت دقیق مسائل ایمنی در مجتمع گاز پارس جنوبی که بیش از 70 درصد از گاز مورد نیاز کشور را تامین می نماید بسیار مهم می باشد.


مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶) ۱۵:۴۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید