جزییات خبر

همسو با کمک های انسان دوستانه به مردم زلزله زده غرب کشور:

پایان عملیات ساخت و ارسال دو مبدل حرارتی در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی به مناطق زلزله زده

پایان عملیات ساخت و ارسال دو مبدل حرارتی در  پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی به مناطق زلزله زده
(چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶) ۱۴:۳۶

همسو با مسئولیت های اجتماعی، عملیات ساخت دو دستگاه مبدل حرارتی دارای مخزن با ظرفیت 10 هزار لیتری جهت ارسال به مناطق زلزله زده با موفقیت در پالایشگاه نهم پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمود محمدی رئیس ایمنی، بهداشت و پدافند غیرعامل پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی از ارسال دو مبدل حرارتی (آبگرمکن صنعتی) به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد.

وی در ادامه گفت: در روزهای سرد زمستان در مناطق غرب کشور به نظر می رسد یکی از نیازهای اساسی مردم زلزله زده کرمانشاه دسترسی به آب گرم جهت استحمام و مصرف روزانه می باشد.

محمود محمدی افزود: در همین راستا کارکنان و متخصصان پرتلاش کارگاه مرکزی پالایشگاه نهم با همکاری واحد HSE، ایمنی، بهداشت و پدافند در گامی بزرگ و تلاش شبانه روزی اقدام به ساخت دو آبگرمکن صنعتی نمودند.

رئیس ایمنی، بهداشت و پدافند غیرعامل پالایشگاه نهم اظهار داشت: این مبدلهای حرارتی دارای مخزن های 10 هزار لیتری هستند که می توانند آب مورد نیاز 1000 نفر در روز را تامین نموده و به وسیله گاز نیز روشن می شوند.

وی ادامه داد: امیدواریم این دو مبدل حرارتی ظرف روزه های آینده بارگیری و به غرب کشور ارسال می شود.

محمود محمدی در پایان گفت: خوشبختانه همکاران ما در پالایشگاه نهم در راستای کمک های بشر دوستانه به مردم زلزله زده غرب کشور در قالب های کمک مالی و سایل مورد نیاز زلزله زدگان در چند نوبت اقدام کرده اند که صمیمانه از همه این کارکنان پرتلاش تقدیر و تشکر می نمایم.

 
1
1
1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶) ۱۴:۳۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید