جزییات خبر

همسو با تبادل نظر و الگوبرداری از روند فرآیندهای جاری؛

بازدید مدیران و مسئولین مجتمع گاز پارس جنوبی از پتروشیمی های منطقه

بازدید مدیران و مسئولین مجتمع گاز پارس جنوبی از پتروشیمی های منطقه
(دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶) ۱۴:۳۹

گروهی از مدیران و مسئولین ستادی و پالایشگاهی مجتمع گاز پارس جنوبی جهت تبادل نظر و اطلاعات با مدیران ارشد و الگوبرداری از روند فرآیندهای جاری از پتروشیمی نوری( برزویه) و پتروشیمی پارس بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ این بازدید که با همت و پیگیری مدیریت حراست مجتمع محقق شد، دستاوردهای شامل، انجام جلسات مشترک دو گروه از مدیران مجتمع و پتروشیمی و همچنین بازدید از محل های از پیش تعیین شده را به همراه داشت.

احمد سملی، رئیس حراست مجتمع ضمن تشکر از تایید مدیر عامل محترم برای فراهم نمودن این نشست و همراهی مدیران ارشد مجتمع در این باره گفت: از اهداف اساسی این بازدید علمی توسعه قابلیت های مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه های مختلف می باشد.

وی در ادامه با اشاره به موارد مختلف مطرح شده در این بازدید عنوان داشت: استفاده از روش مشاهده و الگوبرداری از سازمان های موفق برای نظارت بهتر بر نتایج، افزایش و بهبود روابط با مشتریان و بازخورد آن و الگو برداری و استفاده از تجربیات اثر بخش این دو مجموعه در حوزه تکریم ارباب رجوع بوده از موارد مهم مطرح شده می باشد.

در این بازدید، مسئولین مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه های گوناگونی همچون نظام های انگیزشی، نظام های ارزیابی عملکرد و HSE و پدافند غیر عامل مطالبی را مورد تبادل قرار گفتگو قرار دادند که در نهایت منتج به آگاهی اولیه از فرآیندهای مذکور شد.

 


1
اصلی
1
1
1
مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶) ۱۴:۳۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید