جزییات خبر

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز و رئیس هیئت مدیره مجتمع گاز پارس جنوبی؛

نقش تاثیرگذار مجتمع گاز پارس جنوبی در امنیت، رفاه و شکوفایی اقتصادی کشور

نقش تاثیرگذار مجتمع گاز پارس جنوبی در امنیت، رفاه و شکوفایی اقتصادی کشور
(یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶) ۱۲:۲۸

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز و رئیس هیئت مدیره مجتمع گاز پارس جنوبی در جمع مدیران و کارکنان پالایشگاه سوم گفت: مدیران و کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی در سایه تلاش شبانه روزی توانسته اند امنیت، رفاه و شکوفایی اقتصادی کشور را فراهم نمایند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ جعفر حیدر اصفهانی، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز و رئیس هیئت مدیره مجتمع گاز پارس جنوبی، در مراسم افتتاحیه مسجد امام حسین علیه السلام پالایشگاه سوم که جمعی از مدیران و کارکنان حضور داشتند بیان کرد: شما مدیران و کارکنان پرتلاش در مجتمع گاز پارس جنوبی، مایه افتخار شرکت ملی گاز و با عمل به تمام تعهدات، باعث امنیت، رفاه و شکوفایی کشور هستید.

وی در ادامه عنوان داشت: همکاری با کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی که با تمام توان همسو با توسعه کشور گام بر می دارند مایه افتخار و سربلندی است.

حیدر اصفهانی با اشاره به نقش بزرگ شرکت ملی گاز در اقتصاد کشور خاطر نشان کرد: اکنون شرکت ملی گاز در سایه همدلی و اقدامات شایسته و بزرگ شما کارکنان و متخصصان با تجربه و جوان یکی از قوی‌ترین، مهم‌ترین، و بهترین سازمان‌های کشور است و این مساله در نوع خود، بسیار ارزشمند است.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز و رئیس هیئت مدیره مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی و دینی در شرکت ملی گاز خاطرنشان کرد: امیدواریم مدیران و کارکنان علاوه بر پیشرفت در حوزه های مختلف صنعتی، با فراهم نمودن زمینه های قرآنی و دینی، گام های بسیار بزرگی در مسیر فعالیت های دینی بردارند.

وی با اشاره به افتتاح مسجد امام حسین علیه السلام در پالایشگاه سوم عنوان داشت: امروز شاهد افتتاح مکانی مقدس و بسیار زیبا در جهت گسترش فعالیت های فرهنگی و برپایی فریضه ی بسیار مهم نماز در پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی هستیم، انجام این کار مهم باعث ایجاد آرامش روح و افزایش نشاط و شادابی کارکنان را فراهم می کند.

مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶) ۱۲:۲۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید