جزییات خبر

سرپرست مدیریت بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی:

در بازه زمانی یک ماهه بیش از 120 مورد پرونده در کمیسیون مناقصات مجتمع مورد بررسی قرار می گیرد

در بازه زمانی یک ماهه بیش از 120 مورد پرونده در کمیسیون مناقصات مجتمع مورد بررسی قرار می گیرد
(دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶) ۱۶:۲۸

سرپرست مدیریت بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: اکنون در کمیسیون مناقصات ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی در مدت زمان یک ماهه، بیش از 120 مورد پرونده مورد بررسی و دستور کار قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، جواد سهیلی، در نشست بررسی چالش ها و راهکارهای قانون مناقصات که به میزبانی مجتمع گاز پارس جنوبی در محل سالن جلسات پالایشگاه اول برگزار شد بیان کرد: امیدواریم در این نشست بتوانیم از دانش و تجربه های بسیار سازنده و کارگشا در حوزه مناقصات و مزایده ها بهره مند شویم و تبادل اطلاعات در این حوزه را داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: اکنون در کمیسیون مناقصات ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی در مدت زمان یک ماهه، بیش از 120 مورد پرونده مورد بررسی و در دستور کار قرار می گیرد.

این مقام مسئول در این باره یادآور شد: در کمیسیون مناقصات پالایشگاه های مجتمع نیز همین تعداد پرونده وجود دارد.

سهیلی ادامه داد: در کمیته فنی و بازرگانی ستاد مجتمع بیش از یکصد مورد به صورت ماهیانه در دستور کار قرار دارد و در بخش امور پیمان ها این تعداد به صورت ماهیانه بیش از 15 تا 20 مورد می باشد.

سرپرست مدیریت بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: اکنون حجم خرید کالاهای اساسی در سطح پالایشگاه های مجتمع بیش از 200 میلیارد تومان در بازه زمانی یک ساله می باشد.

وی گفت: فهرست اصلی مجتمع به غیر از پالایشگاه های جدید، ( فازهای 19، 20 و 21) رقمی معادل 120 هزار قلم جنس می باشد و به طور متوسط ماهیانه 10 هزار قلم جنس در سطح مجتمع خرید صورت می گیرد.

سهیلی در ادامه با اشاره به گردش موجودی انبار در مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: در طول سال بیش از 5 الی 6 هزار قلم جنس گردش موجودی انبار می باشد.

وی در ادامه عنوان داشت: حجم زنجیره ی کالا و خدمات در مجتمع گاز پارس جنوبی با پیچیدگی های خاص و گوناگونی همراه است و امیدواریم در این نشست ابهامات و مغایرت ها را شفاف سازی و در جهت سرعت بخشیدن در مسیر زنجیره تامین گام های اساسی برداریم.

این مقام مسئول یادآور شد: قانون برگزاری مناقصات به سال 83 بر می گردد و تمامی مدیران و متخصصان در این حوزه به آن اذعان دارند و در نشست های قبلی تمامی موارد و مشکلات مورد بررسی قرار گرفته و اکنون باید برخی مفاد آن به روز رسانی شود.

وی گفت: در حوزه های ساخت قطعات و تجهیزات داخل و سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، دستورالعمل و آیین نامه ها باید تسهیل کننده این امور باشند.

سهیلی در ادامه عنوان داشت: دستاوردها و موارد بسیار مهم در این گونه نشست ها می تواند کمک شایانی در رفع چالش ها جهت یاری رساندن به دستگاههای اجرایی کشور باشد.

گفتنی است، این نشست که با میزبانی مجتمع گاز پارس جنوبی به مدت دو روز در حال برگزاری است، حسابر کل بخش نفت و گاز – دیوان محاسبات کل کشور، سازمان بازرسی کل کشور بخش بازرسی و امور نفت، سازمان بازرسی کل کشور، بازرسی کل امور نفت، رئیس امور پیمان ها ی شرکت پالایش شهید هاشمی نژاد، سردبیر روزنامه ی مزایده و مناقصه و گردآورنده کتاب مجموعه قوانین و مقررات، رئیس امور توسعه ی و مشارکت های عمومی و خصوصی سازمان برنامه و بودجه کشور، مدیران و روئسا و کارشناسان عضو کمیسیون مناقصات و کمیته های فنی و بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی حضور داشتند.





مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶) ۱۶:۲۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید