جزییات خبر

سرپرست پدافند غیر عامل و مدیریت بحران مجتمع پاز پارس جنوبی؛

پروژه مدل سازی پیامدهای منجر به انفجار و نشر مواد سمی در فازهای اول تا دهم پارس جنوبی

پروژه مدل سازی پیامدهای منجر به انفجار و نشر مواد سمی در فازهای اول تا دهم پارس جنوبی
(شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶) ۱۵:۲۴

عملیات مدل سازی پیامدهای منجر به انفجار و نشر مواد سمی در پالایشگاه اول تا پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حبیب اله رئوف، سرپرست پدافند غیرعامل و مدیریت بحران مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: ارائه گزارش پروژه مدل سازی پیامدهای منجر به انفجار و نشر مواد سمی در فازهای اول تا دهم پارس جنوبی با حضور روسای پدافند غیرعامل،HSE و مهندسی شرکتهای پالایشی گاز ایران، مدیران، رؤسا و کارشناسان شرکت ملی گاز به میزبانی مجتمع برگزار شد.

رئوف در همین راستا اظهار داشت: با توجه به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص پدافند غیرعامل و عنایت به بحث مدیریت دانش با دیگر شرکتهای پالایشی و همچنین دستور مدیر محترم هماهنگی و نظارت بر تولید گاز ایران ، تصمیم بر آن شد تا در گردهمایی پیشنهادات بهبود در خصوص توسعه پایدار در تولید و پایداری از طرف مشاور طرح ارائه گردد.


رئوف در ادامه افزود: بر همین اساس و توجه به ارزش آفرینی حداکثری از منابع گازی منطقه از طریق پالایش پایدار گاز طبیعی و تولید محصولات جانبی همراه با توسعه خدمات فنی دانش محور برنامه‌های متعددی در حوزه‌ی پدافند غیر عامل در ستاد و پالایشگاه‌ها‌ی مجتمع برنامه ریزی و اجرایی گردیده است.


وی با اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده در این راستا در سطح مجتمع عنوان داشت: امیدواریم با ارائه پیشنهادات بهبود، امکان استفاده از نتایج این مطالعات به عنوان بخشی از مطالعات پدافند غیر عامل پالایشگاه-ها در هدفگذاری آتی مطالعاتی قرار گیرد.

3
2
1
1
اصلی




مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶) ۱۵:۲۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید