جزییات خبر

با بررسی پروژه مدل سازی سناریوهای منتج به آتش سوزی و انفجار؛

روند اجرای پروژه های پدافند غیر عامل در مجتمع گاز پارس جنوبی شتاب خواهد گرفت

روند اجرای پروژه های پدافند غیر عامل در مجتمع گاز پارس جنوبی شتاب خواهد گرفت
(چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶) ۱۴:۴۱

نشست هم اندیشی و ارائه گزارش پروژه مدل سازی پیامدهای منجر به انفجار و نشر مواد سمی در فازهای اول تا دهم ( پالایشگاه اول تا پنجم ) مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ علیرضا نجومی، رئیس امور بهداشت،ایمنی، محیط زیست و پدافند غیر عامل در این نشست که با حضور روئسای پدافند غیر عامل،HSE و مهندسی شرکتهای پالایش گاز، مدیران، روئسا و کارکنان شرکت ملی گاز در سالن جلسات پالایشگاه اول برگزار شد گفت: روند اجرای پروژه های پدافند غیر عامل در مجتمع گاز پارس جنوبی با سرعت و شتاب بیشتری تحقق خواهد یافت.

نجومی با اشاره به بررسی پروژه فوق بیان کرد: هدف از برگزاری این نشست، بررسی پروژه مدل سازی سناریوهای منتج به اتش سوزی و انفجار در پالایشگاه های اول تا پنجم مجتمع و ارائه بهترین راه کارها در این حوزه می باشد.

وی در ادامه گفت: امیدواریم با برنامه ریزی و هم اندیشی چنین جلساتی پروژه های پدافند غیر عامل در سطح پالایشگاه های جدید مجتمع اجرای گردد.

نجومی یادآور شد: مجتمع گاز پارس جنوبی همگام با تولید مستمر و پایدار گاز موارد پدافند غیر عامل را در اولویت اول قرار داده است و جهت کسب آمادگی کامل در مقابله با حوادث بهترین راهکار را دنبال خواهیم کرد.



مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶) ۱۴:۴۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید