جزییات خبر

با حضور مدیر عامل، مدیران پالایشگاهی و ستادی:

کارگاه آموزشی" قهرمان پروری در سازمان" در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

کارگاه آموزشی"  قهرمان پروری در سازمان" در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶) ۱۵:۴۲

کارگاه آموزشی" قهرمان پروری در سازمان" با حضور پروفسور سید صدر الدین نجاتی گیلانی و مدیرعامل، مدیران پالایشگاهی و ستادی مجتمع گاز پارس جنوبی در محل سالن کنفرانس پالایشگاه اول برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، پروفسور گیلانی در این کارگاه آموزشی با اشاره به اهمیت رهبری و قهرمان پروری گفت: حیطه کاری رهبران سازمان، زمان آینده است . هدف از قهرمان پروری ایجاد سازمان ارزشمند است که در طول زمان، بقا و موفقیت خود را حفظ کند.

پروفسور نجاتی گیلانی در ادامه عنوان داشت: مهمترین دستاورد راهبران تنها موفقیت شرکت در شرایط فعلی نیست، بلکه تداوم توسعه سازمان در چارچوب رهبران اینده است به طوری که بتواند خود را با محیط تطبیق دهد، متحول شود، رشد کند و به موفقیت دست یابد.

وی در ادامه به نیازهای مهم و ضروری سرمایه انسانی در جهان نیز اشاره نمود و خاطرنشان کرد: مدیران مبانی با پتانسیل، نیروی تولیدی ماهر، نیروی انسانی جوان، تیم مدیریت ارشد و مدیران واحدهای شر از مهمترین موارد در این مهم می باشند.

گیلانی، برنده جایزه مدیریت راهبردی و استراتژی از انگلستان ادامه داد: یکی از ریسک های آینده، ایجاد تفکر در منابع انسانی می باشد و با ایجاد ساختارهای نوآور و هدفمند مدیریت واحدهای مستقل و یکپارچه و مدیریت دانش این موارد را مرتفع خواهم شد.

پروفسور گیلانی از موسسان مرکز فن آوری صنعتی و رقابتی در اروپا به شاخص های راهبردی سرمایه انسانی اشاره کرد و گفت: همسویی در دیدگاه و مسیر توسعه، هدفمندی کار و مشاغل، فرهنگ بهره وری و رقابت در عملکرد، علاقه درونی به موفقیت و عاشق بودن در کار را از مهم ترین عوامل در شاخص های راهبردی سرمایه انسانی دانست.

وی در ادامه به تحول در فلسفه و دیدگاه منابع انسانی و نیروی کارآمد اشاره نمود و خاطرنشان کرد: طراحی و پیاده سازی ارزشیابی کارکنان بجای ارزیابی عملکرد و طراحی سیستم نردبان شغلی و توسعه ساختار دو موضوع مهم در این حوزه می باشد.


مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶) ۱۵:۴۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید