جزییات خبر

سرپرست مدیریت بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی؛

انجام اقدامات موثر همسو با ساخت کالای داخلی در مجتمع گاز پارس جنوبی

انجام اقدامات موثر همسو با ساخت کالای داخلی در مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶) ۱۴:۳۶

سرپرست مدیریت بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با انعقاد قراردادهای جدید با سازندگان داخلی، اقدامات بسیار موثری در راستای ساخت کالاهای داخلی در مجتمع گاز پارس جنوبی محقق خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، جواد سهیلی، سرپرست مدیریت بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره گفت: همسو با توانمند سازی سازندگان و تامین کنندگان داخلی و بر اساس معیارها و شاخص های تعیین شده رتبه بندی و به صورت دوره ای ارزیابی خواهند شد.

سهیلی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به توانمند سازی و رشد تولید کنندگان داخلی و شکوفایی اقتصاد کشور دوره های ارزیابی صورت می گیرد.

سرپرست مدیریت بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: در آینده بسیار نزدیک ( بهمن ماه ) جلسه ی هم اندیشی با تامین کنندگان و سازندگان داخلی که بیشترین حجم سفارش را در سطح پالایشگاه های مجتمع و و در راستای بررسی موانع پیش روی زنجیره کالا وجود دارد انجام خواهد شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با تشکیل این جلسه میزان رضایتمندی تامین کنندگان نیز ارزیابی و همسو با ارتباط موثر و بهینه بین کلیه عوامل زنجیره ی تامین کالا محقق خواهد شد.

سهیلی در پایان گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی همواره در جهت پیشرفت سازندگان داخلی در صنعت نفت و گاز پیشرو خواهد بود و در آینده این مهم رشد چشمگیری را به دنبال خواهد داشت.

مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶) ۱۴:۳۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید