جزییات خبر

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی؛

مجتمع گاز پارس جنوبی پیشرو در آموزش و توانمندسازی جوانان جویای کار در منطقه است

مجتمع گاز پارس جنوبی پیشرو در آموزش و توانمندسازی جوانان جویای کار در منطقه است
(پنج شنبه ۲ آذر ۱۳۹۶) ۱۹:۰۷

نماینده ی مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه، با حضور در اجرای دوره های طرح کارورزی در مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با اجرای طرح توانمندسازی جوانان با استعداد منطقه، استخدام و جذب آنان در مناطق عملیاتی در اولویت اول قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، سکینه الماسی با حضور در دوره های طرح کارورزی و توانمندسازی جوانان منطقه در مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: اکنون استخدام جوانان تحصیل کرده در مناطق عملیاتی یکی از اولویت های بسیار مهم می باشد.

وی در این باره افزود: مجلس شورای اسلامی و کمیسون انرژی در روزهای آینده تصمیمات جدیدی برای اصلاح در روند آزمون استخدامی و جذب جوانان مناطق عملیاتی خواهند گرفت.

الماسی در ادامه خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان را در این خصوص به کار خواهیم گرفت و امیدواریم بهترین تصمیمات در راستای بکارگیری و جذب جوانان تحصیل کرده این مناطق صنعتی اتخاذ گردد.

نماینده ی مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس یادآور شد: مجتمع گاز پارس جنوبی، اکنون در مسیر توانمند سازی جوانان منطقه گام های بسیار موثری برداشته و انتظار داریم این روند با برنامه ریزی دقیق و منظم ادامه یابد.

وی خاطرنشان کرد: شاخص های اثر بخشی در این دورهای کارورزی و توانمندسازی باید مورد محاسبه، بررسی و پایش بسیار دقیق قرار بگیرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: ایجاد فرصت های یادگیری و کسب تجارب ارزشمند برای جوانان بومی استان بوشهر و شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه و ارتقاء سطح کارایی و آشنایی جوانان با صنایع نفت و گاز از مهمترین اهداف این طرح مهم در مجتمع گاز پارس جنوبی می باشد.

اصلی

 

2
2
1
مجتمع گاز پارس جنوبی
(پنج شنبه ۲ آذر ۱۳۹۶) ۱۹:۰۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید