جزییات خبر

همسو با افزایش پایداری شبکه برق فازهای 4 و5 پارس جنوبی؛

عملیات نصب ایزولاتور برروی تمامی فیدرهای 33 کیلوولت پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی پایان یافت

عملیات نصب ایزولاتور برروی تمامی فیدرهای 33 کیلوولت پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی پایان یافت
(دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶) ۱۴:۱۶

در راستای افزایش پایداری شبکه برق پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی عملیات نصب ایزولاتور تمامی فیدرهای 33 کیلو ولت با تلاش متخصصان و کارکنان این پالایشگاه با موفقیت انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، جمال رحیمی، سرپرست تعمیرات ابزار دقیق پالایشگاه سوم در این باره عنوان داشت: همسو با افزایش شبکه برق پالایشگاه سوم و جلوگیری از قطع برق ناگهانی پالایشگاه عملیات نصب ایزولاتور برروی تمامی فیدرهای 33 کیلوولت در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن نصب و راه اندازی گردید.

رحیمی در ادامه گفت: این ایزولاتورها در ابتدای ورودی تغذیه 48 ولت هر پانل نصب گردیده است تا درصورت وجود نیویز در هر قسمت، از انتقال آن به قسمت‌های دیگر جلوگیری گردد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مدارات کنترلی پست توزیع اصلی پالایشگاه سوم توسط یک دستگاه UPS با خروجی 48VDC تغذیه می‌گردند و گستردگی مدارات مذکور در پست اصلی و همچنین در نقاط مختلف سایت با فواصل بسیار زیاد باعث می‌گردید تا بروز کوچکترین اتصالی سبب ایجاد نویز و درنتیجه عملکرد کاذب رله‌های حفاظتی و در نهایت، بی‌برقی کامل پالایشگاه گردد.

سرپرست تعمیرات ابزار دقیق پالایشگاه سوم یادآور شد: اکنون پالایشگاه سوم مجتمع با آمادگی کامل در تمام واحدهای عملیاتی به استقبال فصل سرما خواهد رفت و با فرآوری پایدار در تولید گاز مورد نیاز هموطنان گامی بزرگ را در جهت اقتصاد کشور برمی دارد.

رحیمی، سرپرست تعمیرات ابزار دقیق پالایشگاه سوم در پایان گفت: از تمامی کارکنان و متخصصان واحد ابزار دقیق و دیگر واحدهایی که در جهت انجام این فرآیند مهم تلاش نمودند تشکر و قدردانی به عمل می آوریم.
مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶) ۱۴:۱۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید