جزییات خبر

آگاهی با مفاهیم تغذیه و ارتقاء سطح سلامت؛

برگزاری کارگاه آموزشی نقش تغذیه در بهره‌وری نیروی کار در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری کارگاه آموزشی نقش تغذیه در بهره‌وری نیروی کار در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵) ۱۵:۰۶

کارگاه آموزشی نقش تغذیه در بهره‌وری نیروی کار با حضور کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی، با همکاری واحد بهداشت صنعتی پالایشگاه دوم در محل سالن آموزش این پالایشگاه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، لیلا درویشی مسئول بهداشت صنعتی پالایشگاه دوم اظهار کرد: کارگاه آموزشی نقش تغذیه در بهره‌وری نیروی کار در جهت اشنایی با مفاهیم تغذیه و ارتقا سطح سلامت کارکنان در محل سالن آموزش پالایشگاه دوم مجتمع برگزار شد.

درویشی در ادامه گفت: بدن انسان به طور طبیعی دارای یک نظم بیولوژیک است که با خواب شبانه تنظیم می‌شود و به هم خوردن این نظم طبیعی موجب بروز اختلالاتی در دستگاه گوارش و دیگر دستگاه‌های بدن می‌گردد.

وی با اشاره به علل شیوع چاقی گفت: دریافت بالای انرژی به صورت فعال از طریق تغذیه بیش از حد شامل: خوردن رژیم‌های پر انرژی و بی تحرکی و فعالیت‌های کم انرژی مانند تماشای مداوم تلویزیون و استفاده طولانی مدت از کامپیوتر می‌باشد.

این مقام مسئول با بیان مهمترین علل کاهش فعالیت‌های بدنی خاطرنشان کرد: افزایش دسترسی به وسایل نقلیه، ماشینی شدن انجام امور منزل، غیرمعمول بودن ورزش در برنامه‌های روزمره زندگی، افزایش سرگرمی‌های غیر فعال و افزایش شغل‌های پشت میزی از مهمترین علل کاهش فعالیت‌های بدنی می‌باشند.

درویشی در مورد اضافه وزن گفت: اضافه وزن تنها یک عامل برهم زدن تناسب اندام و زیبایی نیست بلکه خطر جدی برای سلامت محسوب می‌گردد.



مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵) ۱۵:۰۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید