جزییات خبر

همسو با اشتغال جوانان منطقه؛

دیدار فرماندار شهرستان عسلویه با مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی

دیدار فرماندار شهرستان عسلویه با مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶) ۱۵:۴۸

عبدالله نادری، فرماندار شهرستان عسلویه با مسعود حسنی، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی، با هدف پیگیری مسائل اشتغال جوانان کارآمد در منطقه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، عبدالله نادری، فرماندار شهرستان عسلویه در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی کارکنان و متخصصان مجتمع جهت تولید پایدار گاز گفت: مهمترین برنامه در سال جاری، بکارگیری نیروهای کارآمد منطقه در پالایشگاه های جدید پارس جنوبی می باشد.

وی در ادامه به آغاز طرح کارورزی متقاضیان بومی با حضور جوانان شهرستانهای همجوار منطقه در مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره نمود و خاطرنشان کرد: خوشبختانه مجتمع گاز پارس جنوبی در جهت توانمند سازی نیروهای منطقه، دوره 4 ماهه طرح کارورزی را آغاز نموده و این مهم از اول آبانماه با حضور 50 نفر از جوانان با استعداد در منطقه آغاز شده است.

نادری در ادامه عنوان داشت: امیدواریم مجتمع معظم گاز پارس جنوبی با بسط و گسترش دوره های کارورزی روحیه خدمت رسانی به جوانان منطقه را استمرار ببخشد و در این راستا بتواند گام های موثری را بردارد.

در ادامه ی این نشست، مهندس حسنی، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گزارشاتی از عملکرد مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای منابع انسانی را ارائه نمود.

8
7
5
3
2
2




مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶) ۱۵:۴۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید