جزییات خبر

رئیس روابط کار، مددکاری اجتماعی و امور ایثارگران مجتمع گاز پارس جنوبی؛

رسیدگی به مشکلات و حمایت از کارکنان ، مهمترین برنامه این واحد است

رسیدگی به مشکلات و حمایت از کارکنان ، مهمترین برنامه این واحد است
(شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶) ۱۳:۳۷

واحد روابط کار، مددکاری اجتماعی و امور ایثارگران مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای تعهدات خود و ارائه خدمات مناسب به همکاران برنامه های متعددی در دستور کار قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ علی اکبر قره بیگلو رئیس روابط کار، مددکاری اجتماعی و امور ایثارگران مجتمع در این باره گفت: بررسی و کمک به متقاضیان جا به جای واحدها، حل مشکلات مربوط به محیط کار و عیادت و دلجویی از همکاران دارای استعلاجی های طولانی مدت و بستری در بیمارستان از برنامه های این واحد می باشد.

قره بیگلو در ادامه افزود: در همین راستا در سال جاری از 35 نفر از همکاران در بیمارستان، محل کار و منزل عیادت به عمل آمده است.

وی برگزاری دوره آموزشی ویژه کارکنان و خانواده های همکاران ساکن در جم را از مهمترین برنامه های این واحد عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه با حضور اساتید با تجربه در حوزه های مختلف، 5 دوره تا کنون برای خانواده ها برگزار گردیده و با استقبال بسیار خوبی همراه بوده است.

به گفته وی: پرونده حوادث رخ داده برای کارکنان در داخل و خارج از مجتمع گاز پارس جنوبی، تکمیل و پیگیری شده است و 5 مورد از این پرونده ها تا کنون به نتیجه نهایی رسیده است.

قره بیگلو در ادامه خاطرنشان کرد: رسیدگی به مشکلات همکاران خانم در چارچوب مقررات سازمان و کمک های تقسیطی مددکاری که بصورت وام در اختیار کارکنان قرار می گیرد از دیگر رسالت های این واحد می باشد.

وی اظهار کرد: در همین راستا در شش ماه سال جاری به تعداد 184 نفر از کارکنان این وام تعلق گرفته است.

این مقام مسئول همچنین اظهار داشت: در راستای حمایت و توان بخشی به کارکنان دارای شرایط معلولیت نیز به 43 نفر از همکاران کمک های لازم صورت گرفته و در این جهت خوشبختانه گام های خوبی برداشته شد.

قره بیگلو در ادامه به راه اندازی صندوقی با مشارکت کارکنان برای حمایت از خانواده های همکاران پس از فوت آنها اشاره کرد و گفت: در سال جاری و در پی فوت همکاران، مبلغ قابل توجه ای از طریق همین صندوق جمع آوری و در اختیار خانواده متوفی قرار گرفت تا دغدغه ای برای تامین هزینه مراسم نداشته باشند.

رئیس روابط کار، مددکاری اجتماعی و امور ایثارگران مجتمع، با توجه به اینکه راه اندازی این صندوق پشتوانه مناسبی برای خانواده های همکاران رسمی است افزود: برنامه ریزی و هماهنگی لازم در جهت راه اندازی همین صندوق برای کارکنان قراردادی در پیمان های پالایشگاهی با شرایط متناسب صورت گرفته است.

رئیس روابط کار، مددکاری اجتماعی و امور ایثارگران مجتمع در ادامه به برخی فعالیت های شاخص مددکاری اشاره نمود و گفت: هرساله پروژه رضایت سنجی کارکنان با هدف بهبود و کیفی خدمات ارائه شده به کارکنان برگزار می شود.

وی در ادامه به راه اندازی دو مرکز در مجتمع مسکونی جم اشاره نمود و گفت: مرکز مشاوره باران و همچنین مرکز کار درمانی در مجتمع مسکونی جم جهت استفاده از خدمات این مراکز در جهت بهبود محیط کار و زندگی و تلاش این واحد راه اندازی شده است.

قره بیگلو یادآور شد: از دیگر موارد صورت گرفته پیگیری و تلاش برای استقرار دو روان شناس صنعتی در مجتمع می باشد که خوشبختانه با نظر مثبت مدیران و مسئولین ذیربط در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

وی عنوان داشت: راه اندازی مرکز همیار( EPA ) با هدف پیشگیری از پدیده شوم اعتیاد و کاهش تبعات و آسیب های اجتماعی ناشی از سوء مصرف مواد مخدر، بهسازی محیط جهت کاهش مصرف و تلاش در جهت کمک به افراد گرفتار به این معظل اجتماعی در این واحد اجرا گردیده است.

قره بیگلو رئیس روابط کار، مددکاری اجتماعی و امور ایثارگران مجتمع در پایان گفت: بخش دیگری از این واحد ارائه خدمات به 254 نفر از ایثارگران گرامی می باشد که با پرداخت وام و برگزاری مراسم ویژه در دستور کار این واحد قرار دارد.


مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶) ۱۳:۳۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید