جزییات خبر

به میزبانی پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی؛

جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در شهرستان کنگان برگزار شد

جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در شهرستان کنگان برگزار شد
(یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶) ۱۵:۳۵

جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال با حضور مدیر کل دادگستری استان بوشهر، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی، مدیران اداره کل بازرسی در استان و دستگاه های اجرایی استان و شهرستان کنگان به میزبانی پالایشگاه نهم برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، سید محمد مهدی هاشمی، سرپرست مدیریت پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی در ابتدای این جلسه ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین گفت: روز 28 مهرماه مصادف است با نوزدهمین سال تاسیس شرکت بزرگ مجتمع گاز پارس جنوبی و اکنون متخصصان و کارکنان این مجتمع با تلاش شبانه روزی در شکوفایی اقتصاد کشور نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند.

وی گفت: سهم تولید پارس جنوبی از گاز کشور در سال گذشته برابر 64 درصد بوده که این میزان در 6 ماه ابتدای سال جاری به مرز 70 درصد افزایش یافته است.

هاشمی در ادامه خاطرنشان کرد: پالایشگاه نهم مجتمع با بهره مندی از نیروی انسانی کارآمد و جوان، به عنوان یکی از مهمترین پالایشگاه های مجتمع می باشد که سهم بسیار بزرگی از تولید را به خود اختصاص داده است.

این مقام مسئول عنوان داشت: پالایشگاه نهم در سال های اولیه راه اندازی و تولید قرار دارد و متخصصان این پالایشگاه توانسته اند در سایه همدلی و اتکا به توان داخلی تمامی مشکلات و نواقص این پالایشگاه را از زمان تحویل گیری به سرعت برطرف نمایند.

سرپرست مدیریت پالایشگاه نهم افزود: اکنون کارکنان مجتمع با تجربیات بسیار بالا و با توان داخلی و توسعه بسیار شتابان در حوزه گازی و اقتصاد کشور و با دستاوردهای بسیار عظیم در مسیر شکوفایی و بالندگی گام برمی دارند.

11
10
9
7
6
5
4
3
2
1
اصلی
مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶) ۱۵:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید