جزییات خبر

با حضور 200 نفر از متقاضیان جویای کار؛

عملیات طرح کارورزی نیروهای بومی در مجتمع گاز پارس جنوبی کلید خورد

عملیات طرح کارورزی نیروهای بومی در مجتمع گاز پارس جنوبی کلید خورد
(شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶) ۱۴:۴۵

طرح کارورزی متقاضیان بومی در سال جاری، با حضور بیش از 200 نفر از جوانان جویای کار در بزرگترین مجتمع گازی کشور کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمد رضا بابایی، مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره گفت: خوشبختانه اجرای طرح کارورزی متقاضیان بومی از سال 93 در مجتمع گاز پارس جنوبی با تعامل بسیار خوب و سازنده با سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس آغاز گردید و تاکنون نیز این مهم ادامه داشته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بر همین اساس، طرح کاروزی متقاضیان بومی با حضور 200 نفر از جوانان شهرستان های همجوار پالایشگاه های مجتمع در سال جاری نیز آغاز شده است.

بابایی با اشاره رویکردهای اجرای مسئولیت های اجتماعی در مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: این پروژه بسیار مهم همسو با رویکردهای اجرای مسئولیت های اجتماعی (CSR) که در سیاست های ابلاغی مقام محترم وزارت نفت ابلاغ گردیده است در حال انجام است.

این مقام مسئول یادآور شد: هدف از اجرای این طرح آموزشی، ایجاد فرصت های یادگیری و کسب تجربه برای جوانان بومی استان بوشهر، (شهرستان های دیر، کنگان، جم، عسلویه و....) ارتقاء سطح کارآیی و آشنایی جوانان با صنایع نفت و گاز در منطقه می باشد.

بابایی در ادامه گفت: تاکنون بیش از 150 نفر کارورز در شش دوره تحت آموزش های لازم قرار گرفته اند و بیش از 40 درصد از این جوانان از سوی پیمانکاران فعال در پالایشگاه های مختلف مجتمع طبق نیاز با همکاری اداره امور اشتغال منطقه ویژه مشغول به کار شده اند.

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: توجه به موضوع اشتغال نیروهای بومی پس از اتمام دوره های کارورزی در اولویت اول این مجتمع قراردارد و اشتغال بیش از 40 درصد از جوانان کاروز در پالایشگاه های پارس جنوبی نشان از عزم و اراده راسخ مجتمع گاز پارس جنوبی در این مسیر مهم می باشد.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی دقیق، از اول ابان ماه سال جاری برای حضور 200 نفر از متقاضیان بومی بصورت گروه های 50 نفری برنامه ریزی شده است و دوره های آموزش عملی آغاز می گردد.

بابایی افزود: نگرش خردمندانه مدیریت محترم عامل مجتمع، در تقویت توان علمی و عملی پتانسیل های بومی منطقه از نقاط قوت این طرح مهم تلقی می گردد.

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: امید است با بسط و گسترش دوره های آموزشی در سایر شرکت ها و موسسات در منطقه، بتوانیم روحیه خدمت رسانی به مردم قدرشناس استان بوشهر بویژه شهرستان های همجوار را استمرار ببخشیم و بتوانیم در این مسیر مهم گام برداریم.

1
1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶) ۱۴:۴۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید