جزییات خبر

همزمان با دومین روز از دهه ی محرم در مجتمع گاز پارس جنوبی؛

حجت السلام والمسلمین آغوی/ خودشناسی و از خود گذشتگی رمز ماندگاری امام حسین علیه السلام

حجت السلام والمسلمین آغوی/ خودشناسی و از خود گذشتگی رمز ماندگاری امام حسین علیه السلام
(شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶) ۱۴:۵۸

حجت السلام محمد مهدی عباسی آغوی در جمع عزاداران سید و سالار شهیدان در مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: رمز ماندگاری امام حسین علیه السلام خودشناسی بود و هر لحظه که به سمت شهادت قدم بر می داشت به آرامش بیشتری می رسید .

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، همزمان با دومین روز از ایام دهه ی محرم، حجت السلام والمسلمین با حضور در جمع عزاداران در نمازخانه ساختمان ستاد افزود: امیدواریم در این روزها قلب هایمان کربلایی بشود و توفیق زیارت حضور در کربلا نصیب تمامی ما بشود تا کربلا در قلب هایمان حضور پیدا کند.

وی گفت: حادثه عظیم کربلا یک حادثه بسیار بزرگی است که فقط شامل یک جغرافیای خاص و یک تاریخ نیست بلکه حادثه عظیم کربلا یک فلسفه و یک منطق است.

حجت السلام والمسلمین آغوی عنوان داشت: کربلا یک حقیقت جاری ست، یک حقیقتی ست درست مثل قرآن که هر بار شما آن را بخوانید تازه و شنیدنی می باشد و هزاران حرف برای گفتن دارد.

مبلغ دینی یادآور شد: ما انسانها باید نیازهای روزمره خود را عرضه کنیم تا در واقعه ی کربلا بهترین جواب را بگیریم.

وی ادامه داد: حادثه عظیم کربلا یک حادثه بسیار بی نظیر در طول تاریخ است گرچه جنبه های تلخ دارد ولی ابعاد درس آموز آن بیشتر از ابعاد تلخ آن می باشد.

حجت السلام والمسلمین آغوی خاطرنشان کرد: حماسه عظیم عاشورا یک مکتب فکری است که با گذشت قرن ها، از حیات و طراوت و شادابی خاصی برخوردار است و در هر زمانی حرف و طرح نو برای جامعه بشری دارد.



سوم
سوم
سوم
سوم
سوم
اصلی





مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶) ۱۴:۵۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید